Bewertungen von Sushi 8 Gemert
Neue Beurteilungen
Sandra
Jammer dat het 2 uur duurt voor het eten komt
Aafke van Geffen
Helaas hebben wij 3 uur moeten wachten op onze bestelling.
Sivano
Snelle levering en het eten was heerlijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Esther
Veel te laat bezorgd. ( wel vriendelijke bezorger) sommige dingen waren niet echt vers en weinig soyasaus en wasabi
L filon
Bezorgtijd zou om 17.45 zijn. Maar na 2x bellen pas om 19.30u bezorgd. Normaal niet deze ervaring. Jammer dat dit zo is gelopen. Hopelijk wordt dit nog op een of alerte manier tegemoed gekomen.
Inge
De sushi was heel goed zoals we gewend zijn, maar de bijproducten waren erg slecht. De loempia's waren koud en de kipspiesjes waren niet zoals anders met een sausje en gebakken uitjes maar leek wel uit de frituur zonder iets erbij.
Bianca
Normaal prima nu veel teveel saus erop en er zou tomaat op moeten zitten en dat was niet zo.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Juan Vlemmix
18:30 besteld voor 19:15/19:30 met een opmerking dat ik in de avond moest vertrekken en daarbij dus het verzoek om enigszins tijdig te bezorgen. Om 20:00 nog niets gehoord; gebeld maar geen gehoor. Om 20:16 nogmaals gebeld, hierbij een onprofessionele werknemer (de telefoon opnemen met âsushi tent gemert,â ongeĂŻnteresseerd klinken en geen gehoor geven aan klachten) gesproken welke mij vertelde dat de sushi op dat moment gemaakt zou worden. Uiteindelijk dan om 20:40 mijn eten ontvangen. Eenmaal ontvangen was de sushi niet juist dichtgedraaid waardoor overal en nergens kaas en zalm zat. Stukjes waren niet op te pikken zonder ze uit elkaar vielen. De loempiaâs waren koud, deze heb ik zelf moeten opwarmen. Drukte kan altijd, maar geen enkele vorm van communicatie en ook geen excuses voor het lange wachten vind ik simpelweg teleurstellend en geen manier waarop je je klanten behandeld. Als je de drukte niet aan kan, moet je de orders ook niet aannemen. EĂ©n telefoontje was toe
Niels van Alphen
Eten werd ruum 1 uur later als aangegeven bezorgt. Was fijn geweest als hierover contact was opgenomen. Eten was verder goed.
Luuk
Bestelling net wat laat
René Kerkhofs
Wat een enorme teleurstelling! Onze bestelling bij Sushi 8 heeft maar liefst 2 uur op zich laten wachten. Toen het eindelijk werd bezorgd, was het eten koud en smakeloos â absoluut niet wat je mag verwachten voor dit geld. We hebben meerdere keren moeten bellen om te vragen waar onze bestelling bleef. Uiteindelijk kregen we een bijzonder onprofessioneel antwoord van een jongeman die nauwelijks de taal sprak en alles afdeed met: âwe hebben het gewoon drukâ. Geen excuses, geen oplossing, helemaal niets. Kortom: zwaar ontevreden, niet professioneel en zeker zijn geld niet waard. Dit is meteen ook de laatste keer na al die jaren dat wij hier nog bestellen.
Sanne
Bezorging was veelste laat en alle sauzen en gratis dingen zaten er niet bij
Tetiana
De sushi is nooit aangekomen. Ik heb hem zelf bij het restaurant moeten ophalen. De avond was verpest.
Hermens
Zat een haar in sushi dat bedorf het eetplezier
Eva
Sushi was lekker, maar ik heb twee uur moeten wachten op mijn bestelling. Ik ben hier nog over geĂŻnformeerd door Sushi 8, maar om hierachter te komen moest ik bellen, dus dat was niet prettig.
Frank Hamers
Altijd goed!
Mathias
Snelle service en super lekker
Stone Louter
Zoals altijd TOP
Remi van den Heuvel
De rijst was anders dan anders maar de prijs, kwaliteit verhouding was weer prima.
Verstappen
De Sushi was weinig smaakvol. De avocado in de sushi maki was overrijp en snotterig. De enorme blok kaas is echt niet lekker en heeft wat ons betreft ook weinig met sushi te maken. De verhouding kaas en rijst is niet in balans. Het is echt te veel kaas, waarbij we de keuze tot kaas ĂŒberhaupt niet lekker vinden. Specifiek voor vis gekozen omdat we wisten dat in de carpaccio rol ook zoân enorme blok kaas zit en dan zitten we nog met kaas opgescheept. Erg jammer en matige schaal deze keer.
Bea
Heerlijk verse sushi
Fred van Kemenade
Mooie volle sushi en altijd lekker.
Andrea
Lekker gegeten. Bestellen hier regelmatig. Echter weten we ondertussen dat we zelf voor sojasaus moeten zorgen. Voor 4 personen sushi en 1 dingetje sojasaus is echt te weinig...
Imke
G van Bussel
Heerlijke sushi! Smiddags bestelt en de bezorging zou tussen 17.45 en 18.00 zijn. Uiteindelijk nadat ik contact had opgenomen, kwam de bestelling om 18.50.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
willy
Jenny
Anderhalf uur te laat, zonder enig excuus of compensatie. Dan ook nog koude loempiaâs en geen stokjes, sojasaus, wasabi en gember⊠Ik kan niet veel meer geven dan 1 ster. Echt een enorme tegenvaller, en dit is niet de eerste keer!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anne Van der Biezen
Heerlijke sushi, vers ! Helaas wel 9 van de 10 keer veel te laat met bezorgen, ondanks het vroege bestellen.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Melinda
Zoals altijd voortreffelijk
John
Altijd lekker wat je ook besteld
Emmelie van Dongen
Altijd heerlijke sushi!
Fleur
Handige box waar de sushi prachtig in gepresenteerd zit. Sushi was heerlijk vers en een goede service. Helaas hadden wij alleen een andere implementatie van sushi rol crunch.
Helmy Bakermans
Crunchy waar het hoort, en vers
ML
Eline
Was er snel, binnen ongeveer een half uurtje
Brouwers
Dit keer was het totaal anders. De geflambeerde beef kwam ik niet doorheen, heb ik per direct weg gegooid. Verder goed gegeten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste Brouwers , Onze excuses dat de geflambeerde beef niet aan uw verwachtingen voldeed â dat is natuurlijk niet de beleving die wij u willen bieden. Graag willen we dit rechtzetten en u bij uw volgende bestelling laten ervaren dat wij het beter kunnen. Als blijk van onze waardering bieden wij u compensatie aan. U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Gemert
Malou Roestenburg
Ik had mijn bestelling voor half 6 al geplaatst voor tijdvak 18:30-18:45 uur. Mijn bestelling is uiteindelijk om 20:00 uur bezorgd. Ik begrijp dat vanwege drukte het langer kan duren, maar ruim een uur buiten het tijdvak vind ik echt veel te laat. Ik vind dit erg jammer en hoop dat er iets van een vergoeding tegenover kan staan omdat ik eigenlijk altijd bij jullie bestel en het vaak ook wel gewoon goed gaat.
Antwort von Sushi 8
Beste Malou, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u 20% geven bij de volgende bestelling. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Sushi Eight Gemert
Jos van der Linden
Om ca 15:15 uur bestelling geplaatst voor bezorging tussen 18:00 en 18:15 uur. Uiteindelijk pas na 19:00 uur was de bestelling gereed die we uiteindelijk zelf hebben opgehaald. Een keer later kan gebeuren maar is nu de tweede keer achter elkaar dat de bezorging (veel) later is dan opgegeven. Zou fijn zijn als jullie de volgende keer, mocht het bezorgmoment onverhoopt weer later zijn, jullie dit actief aangeven door bijvoorbeeld even te bellen.
Antwort von Sushi 8
Beste Jos, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u 20% geven bij de volgende bestelling.U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Team Sushi Eight Gemert
Danique
Zoals altijd weer niet gecommuniceerd over dat het later bezorgd zou worden en toen we belde een half uur na de eigenlijke bezorgtijd kregen we als reactie "ik denk dat ze er zo aan gaan beginnen".
Antwort von Sushi 8
Beste Danique, Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd van je bestelling. We begrijpen heel goed hoe vervelend het is om zo lang te moeten wachten, zeker wanneer je op tijd hebt besteld en rekent op een vlotte levering. Dit is niet de service die we willen bieden, en we vinden het dan ook erg jammer dat dit is gebeurd. Om de situatie verder te kunnen beoordelen, zullen we deze intern nader onderzoeken. Als blijk van waardering voor je begrip bieden we je graag een compensatie aan voor een volgende bestelling. Binnenkort ontvang je van ons een persoonlijke e-mail met een kortingscode die je kunt verzilveren via onze website. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en het vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Monique van de Rijdt
De wachttijd na de afgesproken tijd is echt lang. We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten voordat het klaar was.
Fgo
Niet helemaal tevreden. Zalm was op? Terwijl eerder besteld en onnodig lang wachten.
Antwort von Sushi 8
Beste Fgo, Bedankt voor je feedback. Onze oprechte excuses voor het ontbreken van de zalm en de lange wachttijd â dat is niet de service die we willen bieden, zeker niet als er tijdig is besteld. We nemen je ervaring serieus en zullen dit intern verder onderzoeken. Als blijk van waardering ontvang je binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode voor je volgende bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Linda
Bestelling weer incompleet. En dat voor âŹ78. Herkenbaar en typisch.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste Linda, Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling opnieuw incompleet was â en dat bij een bedrag van âŹ78. We begrijpen dat dit frustrerend is en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Dit is uiteraard niet de service die we willen leveren. We gaan je melding intern onderzoeken en nemen graag contact met je op om dit recht te zetten. Als blijk van waardering voor je geduld ontvang je binnenkort een persoonlijke e-mail met een passende compensatie. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Hennie van t Hof
Keurig op tijd beleefde dame en het was heel lekker
Raph
Heerlijkk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Maat
Heerlijk gegeten van de sushi. Snel bezorgd.
Ermers
Heerlijk gegeten. Goed geholpen door Levi!
John
Wilde eerst een twee geven maar uiteindelijk kan de bezorgen er niets aan doen dat het altijd zo lang duurt voordat de bestelling komt. De het komt tussen die en die tijd wordt nooit gehaald. Nu was het een kwartier later. De vorige keer bijna een uur. het langste was twee uur en 15 minuten. waar het omgaat is de sushi en deze is lekker.
Slegers
Bestelling onderweg, 20min later pas geleverd waardoor kip spiezen koud waren!
Antwort von Sushi 8
Beste Slegers, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je bestelling later is geleverd dan verwacht, waardoor de kipspiezen koud waren. Dat is uiteraard niet de ervaring die we voor ogen hebben. Als blijk onze waardering willen we u compensatie geven bij de volgende bestelling. U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en het vertrouwen in onze service te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
van Loon
Kwaliteit is goed. De levertijd is lang maar dat is niet erg als de afgesproken tijd maar nagekomen wordt. Dat laatste is niet het geval en duurt het nog langer dan waar men vanuit gaat. Geef een realistisch levertijd door dat voorkomt ergernis.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jolanda Slegers
Heerlijk gegeten en een leuke knul die bezorger Levi đ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
D Janssen
Prima kwaliteit en op tijd klaar.
Stone
Zoals altijd SUPER!!!
Twan
De wachttijd is de laatste tijd stelselmatig langer dan vooraf aangegeven. Ook bevatten de gerechten steeds meer rijst en steeds minder ingredienten die smaak geven. Voor ons was dit voorlopig de laatste keer.
Antwort von Sushi 8
Beste Twan Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het erg jammer om te horen dat zowel de wachttijd als de kwaliteit van de gerechten de laatste tijd niet aan je verwachtingen voldoen. Dat is uiteraard niet wat wij voor onze gasten willen. Je feedback nemen we serieus en we zullen deze intern bespreken om verbeteringen door te voeren. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. Het spijt ons te horen dat dit voor jullie voorlopig de laatste keer was we hopen in de toekomst het vertrouwen alsnog te mogen herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Marjan
Drie kwartier later bezorg dan afgesproken
de Groot
Ik heb 2 uur op mijn eten moeten wachtenâŠ. Het was geen grote bestelling maar de tijd die gegeven was klopte helaas niet..
Antwort von Sushi 8
Beste De groot, Bedankt voor je bericht. Onze oprechte excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. We begrijpen dat dit erg frustrerend is, zeker als de verwachte bezorgtijd niet klopt â en al helemaal bij een kleinere bestelling. Dit is niet de service die we willen bieden. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern evalueren om herhaling te voorkomen. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We hopen dat we je in de toekomst alsnog een betere ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Leny
Was heerlijk eten en netjes bezorgd
Joost Timp
Anneke
Tegen beter weten in toch maar weer besteld. Wederom ruim een half uur later bezorgd dan afgesproken. De warme gerechten was niks warms meer aan. En dat terwijl ik er toch fors voor betaald heb. Weet niet of ik nog vaker ga bestellen na telkens weer teleurgesteld te worden.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste Anneke , Bedankt voor je terugkoppeling. Het spijt ons oprecht te horen dat je opnieuw een teleurstellende ervaring hebt gehad met de bezorging en de kwaliteit van de warme gerechten. Dat is uiteraard niet wat je mag verwachten â zeker niet wanneer je bereid bent fors te betalen voor een goede maaltijd. We begrijpen heel goed dat herhaaldelijke teleurstellingen je vertrouwen aantasten, en daarvoor bieden wij onze welgemeende excuses aan. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We hopen dat we in de toekomst alsnog de kans krijgen om het vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Monique
Heerlijk gegeten! Sushi's zijn soms wel erg groot, voor één hap.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Henry van Tilburg
Heerlijk, en ruim voldoendeđ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
S
Cor de Jong
Bestelling 3/4 te laat en niet volledig. Tweede deel 3 uur later na ettelijke telefoontjes. Heel vervelend en we verwachten compensatie voor dit ongemak. We verwachten in ieder geval contact hierover.
Antwort von Sushi 8
Beste Cor, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u compensatie geven bij de volgende bestelling.U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet Team Sushi Eight Gemert
Kristof
Altijd lekker. Altijd vers en op tijd staan klaar
Daniëlle Verbakel
De bezorgtijd is langer dan een uur, 2x gebeld. Is erg vaak te laat.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
John
Het is altijd hetzelfde. Je besteld sushi, krijgt een tijd en als je het gaat afhalen staat het nooit klaar. De smoes is altijd dat het druk is. De sushi is wel lekker, dat dan weer wel.
B
Was weer even geleden dat we hier hadden besteld, maar de service viel nogal tegen. Terwijl we bija een 1 uur voor de afhaaltijd besteld hadden en een tijdsvak hadden gekozen, was het bij aankomst nog niet klaar en moesten ze zelfs nog beginnen aan de bestelling. Daarnaast hadden we aangegeven dat we de saus graag apart wilde ontvangen, dit was niet gelukt en zat dus al over de pokébowls. Erg jammer.
Ellen Tielemans
De quality time box is een echte aanrader!
Samantha
Helaas 3 uur moeten wachten op het eten. 17.50uur besteld, werd pas 20.45uur geleverd.
Anke
Toch nog een keer geprobeerd, maar helaas nu 1,5u later bezorgd zonder bericht, zelf 2x gebeld, met excuus dat het druk is. Prima maar dan moet je geen bezorgtijd geven die nog niet misschien haalbaar is.
M s
Zeer zeer slecht , 3 uur moeten wachten op het eten, om kwart over 6 besteld, om kwart over 9 âs avonds het eten gekregen, Kip+loempiaâs die erbij zaten waren koud + de sauzen die we hadden aangeklikt zaten er ook nog eens niet bij. Als je zo snel mogelijk kiest om 18:15 en de eerst volgende tijd erna is 19:00 dan neem je toch aan dat het rond 19:00 zeker bezorgd word, uiteindelijk 21:15 kwam de bezorger aan. Met koud en niet kloppend eten, Meerdere malen gebeld maar steeds afspraken die jullie niet na kwamen!
Antwort von Sushi 8
Beste Ms Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat je beschrijft is absoluut niet de service en kwaliteit die wij willen bieden, en we bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor de lange wachttijd, het koude eten en de ontbrekende sauzen. Het is begrijpelijk dat je ervan uitging dat de bestelling rond 19:00 uur bezorgd zou worden, zeker wanneer je voor het eerst beschikbare tijdvak kiest. Dat de levering uiteindelijk pas om 21:15 plaatsvond en de gemaakte afspraken telefonisch niet zijn nagekomen, is zeer teleurstellend en dat erkennen wij volledig. We nemen je feedback serieus en zullen deze situatie intern evalueren om te achterhalen waar het mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We hopen dat we, ondanks deze vervelende ervaring, de kans krijgen om het vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Ilse
Erg lekker
Anja Snijders
Helemaal top, op tijd klaar en heerlijk genoten
Esther
Het was heerlijk. Super vers en lekker van smaak
Miranda
Ik had voor het eerst een bowl met gerookte zalm. Ik heb er echt van zitten genieten, alles was supervers. Dit ga ik vaker bestellen!
Quinn haverkort
Snel klaar lekkere sushi
Anita hendriks
Jullie hebben lekkere en goede sushi
Kristel Leenman
Eindelijk gelukt! Sushi zonder komkommer!
Ferdinand
Stond klaar zoals gepland, vers en heerlijk van smaak
Ingrid Adriaans
1 uur later bezorgd dan aangegeven en miste een portie
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anja Rooijackers-Poels
Dit is echt de beste sushi ever
Hazenveld
Superlekkere sushi en snelle service. Helemaal top!
Van Bommel
Paar keer besteld, eten is goed, alleen je kunt niet op aan van de afgesproken bezorgtijden. Meerdere malen moeten bellen waar je tv eten bleef. Uiteindelijk 3 uur moeten wachten. Nooit meer.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste van Bommel, Dank je wel voor je feedback. We betreuren het dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Dit soort vertragingen zijn niet de standaard bij ons, maar we snappen dat je ervaring daardoor toch flink tegenviel. We zullen dit bespreken met het team om te zorgen dat we het in de toekomst beter doen. Bedankt voor je begrip en we hopen je bij een volgende bestelling wel op tijd te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Sushi Eight
Tijmen Brouwer
Op zondagavond verwacht je dat het druk is. Wij hebben onze bestelling om 16.57u geplaatst. 170minuten later de bestelling kunnen ophalen. De kwaliteit is goed van het eten is goed. Van de bereidingstijd niet! Bijna 3u wachten is echt belachelijk.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Geachte Tijmen, We vinden het erg jammer om te horen dat je bestelling veel later aankwam dan beloofd. Dat is niet de service waar Sushi Eight voor staat. We begrijpen hoe vervelend het is om lang te moeten wachten, zeker zonder duidelijke communicatie. We gaan je feedback bespreken met ons team en kijken wat we kunnen verbeteren om dit in de toekomst te voorkomen. Team Sushi Eight
Sjors
Om 6 uur eerste bezorgmoment. Sushi 8 belde om aan te geven dat het 1845 werd. Na overleg, ivm de drukte bij Sushi 8, om 8 uur afgesproken. Om half 9 maar gebeld waar het bleef. Het leek totaal vergeten te zijn, het ging nu op de snijplank. Om 2100 uur bezorgd. Iedereen is heel nonchalant dat het later is. Waardeloos!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Sushi 8
Beste Sjors, Onze excuses dat je bestelling veel te laat werd bezorgd. We snappen dat dit je avond kan beĂŻnvloeden, en dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. We nemen je klacht serieus en gaan kijken waar het fout is gegaan. Hopelijk geef je ons in de toekomst nog een kans om te laten zien dat het ook anders kan. Team Sushi Eight.
Shardha Chote
Heerlijke sushi, vooral de special rolls zijn echt heel smakelijk , ook de Poke Bowls de moeite waard, verhouding rijst en toppings is goed âŠbestel er vaker!
Willekens
Bezorging uur te laat. Sushi was erg tegenvallend.
Antwort von Sushi 8
Beste Willekens, Bedankt voor je bericht. Het is ontzettend vervelend dat je bestelling zo laat aankwam, en we willen daar graag onze verontschuldigingen voor aanbieden. We proberen onze bezorgtijden altijd zo goed mogelijk na te komen, maar soms loopt het helaas mis door drukte of onvoorziene omstandigheden. Dat neemt niet weg dat je terecht teleurgesteld bent. Het spijt ons ook om te horen dat de sushi deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. Verse en kwaliteitsvolle ingrediënten zijn voor ons heel belangrijk, en het is jammer dat we je deze keer niet de ervaring hebben kunnen bieden die je van ons gewend bent. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt. We hopen dat je ons een kans wilt geven om je in de toekomst weer beter te bedienen.We hopen dat je ons nog een kans geeft om het beter te doen. Team Sushi Eight
Jan Jans-Beeke
Hoi ik had om 18:29 besteld, om 20:00 had ik gebeld hoe het met de bestelling gaat ? er word gezegd dat mijn bestelling over 10 min bezorgd word maar een uur later nog niks dus om 20:50 had ik nogmaals gebeld en er word weer verteld het is onderweg, 21:33 krijg ik een bericht dat mijn bestelling er aan komt, ik vind dat de bestelling niet meer opgenomen moet worden of er moet bij staan dat het laat geleverd wordt want ruim 3 uur wachten duurt lang. Groeten Jan Jans-Beene
Antwort von Sushi 8
Beste Jan, Onze excuses voor het feit dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. We begrijpen heel goed dat dit je avond verstoord kan hebben, en dat is niet wat we willen. We streven altijd naar snelle en betrouwbare levering, maar helaas is dat in jouw geval niet gelukt. Dank je wel voor je eerlijke reactie, we gebruiken dit soort feedback om onze service te verbeteren. Team Sushi Eight.
Tamara Van den broek
Smaakt fantastisch alleen 2 uur bijna moeten wachten op de bestelling Zou om 20.00 bezorgd worden is na 21.00 uur bezorgd . Honger was over
Antwort von Sushi 8
Geachte Tamara, Het spijt ons te horen dat je bestelling veel later werd bezorgd dan afgesproken. We weten hoe belangrijk het is dat bestellingen op tijd aankomen, zeker als je er al rekening mee houdt. We doen ons best om onze bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar helaas ging het in jouw geval niet goed. Dank je wel voor je feedback â we nemen dit serieus en gaan ermee aan de slag. Team Sushi Eight.
lyanca
Echt voor de zoveelste keer veels te laat bezorgd. Niet normaal meer
Antwort von Sushi 8
Beste Lyanca, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. We willen je onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging bij je bestelling. We begrijpen dat het erg frustrerend is om (veel) langer te moeten wachten dan verwacht, en dat is absoluut niet de service die wij willen leveren. We gaan dit intern bespreken om te kijken wat er is misgegaan en hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen. Bedankt voor je geduld en begrip. Team Sushi Eight.
Pierre Smolders
Dimphy
Heel lekker. Goeie kwaliteit, super vers
Melinda
Altijd heerlijk had het erg gemist na ruim een half jaar op Curacao kunnen ze niet zo een sushi maken helaas
Berdie
Helaas zaten de bestelde sausjes er niet bij....
Stefanie Van Berlo
Zoals altijd heerlijke sushi!!
Antwort von Sushi 8
Geachte mevrouw van Berlo, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Anne
Erg lekker en snel geleverd!
Vogels
En weer een kwartier te laat. Nu een keer bezorgen en ook dat gast niet helemaal goed. Ook geen compensatie deze keer . Betaal toch bezorgkosten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Britt Iliohan
Sushi was weer heerlijk. Bezorging helaas (alweer) te laat.
Roy
Het was fijn dat ze belde omdat ik vanuit de zolder de deurbel niet kan horen, al was ik wel op tijd beneden geweest als ze niet te vroeg aan waren gekomen (beter dan te laat, maar als ik van huis weg was was het lastiger geweest)
J
Bezorging was deze keer optijd. Niet alles is dagvers.
Antwort von Sushi 8
Beste Jenny, Onze excuses dat uw bestelling niet aan de verwachtingen voldeed dat is natuurlijk niet de beleving die wij u willen bieden. Graag willen we dit rechtzetten en u bij uw volgende bestelling laten ervaren dat wij het beter kunnen. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Gemert