Beoordelingen van Sushi 8 Gemert
Recente recensies
Berdie
Helaas zaten de bestelde sausjes er niet bij....
Stefanie Van Berlo
Zoals altijd heerlijke sushi!!
Anne
Erg lekker en snel geleverd!
Vogels
En weer een kwartier te laat. Nu een keer bezorgen en ook dat gast niet helemaal goed. Ook geen compensatie deze keer . Betaal toch bezorgkosten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Britt Iliohan
Sushi was weer heerlijk. Bezorging helaas (alweer) te laat.
Roy
Het was fijn dat ze belde omdat ik vanuit de zolder de deurbel niet kan horen, al was ik wel op tijd beneden geweest als ze niet te vroeg aan waren gekomen (beter dan te laat, maar als ik van huis weg was was het lastiger geweest)
J
Bezorging was deze keer optijd. Niet alles is dagvers.
Tineke
Heerlijke sushi! Vers bereid waar je bij staat. Dikke tien!
Marjan
Perfect op tijd en nog een extraatje gekregen ook! Top!
Ilona Wismans-Lange
Helaas was deze keer de Sushi weer bijna 30 minuten te laat. De warme gerechten waren ook zo goed als helemaal koud. Het is dat er geen andere sushi te koop is in Gemert anders zou ik het hier niet meer bestellen. De enige keren dat het goed gaat is als ik vooraf erbij vermeld dat ik niet weer veel te laat mijn bestelling geleverd wil krijgen. Het is behoorlijk prijzig je zou denken dat je dan ook wat mag verwachten voor je geld.
Reactie van Sushi 8
Geachte Ilona, wat vervelend om te horen dat uw bestellingen meerdere keren te laat zijn aangekomen bij u. Wij verlangen naar een nette oplossing voor uw situatie, dus wij verzoeken u om een mail te sturen naar info@sushi-eight.nl met uw gegevens van de bestelling zodat wij dit keurig kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight.
Carla
Heerlijk en zag er mooi uit!
Daniëlle Verbakel
De sushi was niet vers, avocado zag helemaal bruin en de rijst was erg plakkerig, niet vers.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dick Kroot
De bestelling kwam pas om 20 uur. Er was aangegeven dat er tussen 19 en 19.15 uur bezorgt zou worden. Er was wel netjes over gebeld. Helaas was de bestelling hartstikke koud…..de smaak was wel goed. Hoe komt dit en hoe kan dit voorkomen worden?
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Carlo Crommentuijn
Weer het verkeerde geleverd
Corinne
Lekkere sushi, de side dishes waren goed warm, Top!
Annette
You ask for a time but it’s never adhered too always 30 minutes early or so. Yesterday we didn’t recieve our tyryaki sauce
Anette
Was heerlijk, lekker vers bereid allemaal en netjes verzorgd aangeleverd. Wij zullen hier ongetwijfeld nog een keer afhalen, ook al komen we niet uit Gemert
Peter beijers
Tygo
Kwart over 6 besteld en half 9 was het binnen
Reactie van Sushi 8
Beste Tygo, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Martijn op het Broek
Enige puntje van kritiek vind ik de extra kosten van 25 cent voor iDeal. En dan gaat het me niet om die 25 cent, maar ik heb geen andere keuze dan iDeal, verwerk die 25 cent dan ergens in de kostprijs
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tineke
Heerlijke sushi, op en top genieten!
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Tineke! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Annette H
Love the chicken bowl
Reactie van Sushi 8
Thank you for this nice compliment Annette! Nice to hear that everything was to your liking. Hopefully see you again soon at Sushi-Eight!
Daan Kersjes
Gisteren en de keer daarvoor hebben we ruim 2 uur moeten wachten op onze bestelling. De sushi is zoals altijd super alleen de bezorging kan beter.
Reactie van Sushi 8
Beste Daan, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Marion
Hoewel de sudhi erg lrkker was, werd deze ruim een uur later bezorgd dan aangegeven. In de bevestigingsmail staat een telnr voor vragen etc. , maar dat is onbereikbaar.
Reactie van Sushi 8
Beste Marion, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Anoniem
Ruim een half uur te laat
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met de bezorgtijd. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Lisa
Was wel lekker maar eigenlijk niet normaal hoe lang we moesten wachten bijna 1,5 uur lang … hopelijk is het de volgende x anders!
Reactie van Sushi 8
Beste Lisa, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Nick
Eten wederom ruim een uur later dan aangegeven bezorgd. Ook nu weer, waren de zaken die warm moeten zijn (loempia, garnalen, boontjes) koud…
Reactie van Sushi 8
Beste Nick, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Martijn
Super lekkere verse sushi. Wel vond ik het erg jammer dat het niet beter georganiseerd is op drukke tijden. Heb bijna een uur gewacht op een afhaal bestelling. Het was erg druk en ze waren onbemand op dit tijdstip. Slechte communicatie naar de wachtende mensen in de winkel. Hier mag wel aan gewerkt worden. Al begrijp ik dat zo’n moment voor de medewerkers ook niet prettig is, maar het wachten word iets plezieriger als je weet hoelang je er ongeveer op moet wachten.
Reactie van Sushi 8
Beste Martijn, Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
CB
De wachttijd was enorm.. smaak was goed, maar aan de opmaak kon je zien dat er een enorme tijdsdruk was. Jammer!
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Maas
Om 17 uur besteld met afhaaltijd 18 uur. Uiteindelijk was de bestelling om 19.30 klaar..... met excuses, en een tegoedbon, dus toch erg aardig. De sushi was erg dik gerold, te veel rijst.
Reactie van Sushi 8
Beste Maas, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
P. Schutte
De sidedishes waren prima zoals gewend, alleen is de sushi die wij hadden niet goed. Hele plakkerige rijst, de vulling die bijna smakeloos was. Alsof het sushi was van een dag oud. In ieder geval niet vers. Jammerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Peeters
Zoals altijd top. Alleen de gember en de wasabi was altijd top, nu in kleine plakkerige zakjes dat was niet best, dat kan beter terug naar het oude.
Linda
Van de 5 rollen zaten er 2 verkeerde bij, met kip. Ik eet geen vlees…. Weg €16 en nog boterhammen moeten eten. Er gaat hier ALTIJD wat mis. Dingen vergeten, te laat, verkeerde items. Telkens is het raak. Telefonisch zijn ze amper bereikbaar.
Reactie van Sushi 8
Beste Linda, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Michiel Aarts
Heerlijk!
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Carlo Crommentuijn
1,5 uur te laat bezorgd
Reactie van Sushi 8
Beste Carlo, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Annette
We order your chicken bowl almost every Thursday and usually it is great. Last night however we didn’t taste any chicken. Unfortunately it wasn’t up to your usual high standards. We will order next Thursday in hopes yesterday was just a fluke. Fingers crossed for our next order.
Reactie van Sushi 8
Dear Annette, sorry to hear that something went wrong with your order. Our apologies for the inconvenience. Would you like to send an email to info@sushi-eight.nl if you have not heard from us yet. Please include your details and this review and we will ensure proper handling and compensation for the inconvenience. Kind regards, Team Sushi-Eight
Reynold
Nou smaakt echt super zo door gaan echt lekker
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Reynold! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Raven bos
7 uur besteld om het eten op te halen 1,5 uur later stonden we met veel meer andere te wachten op onze bestellingen. Niet normaal! Laatste keer dat we hier komen!!
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Lyanca
Ik snapte de drukte van gisteren maar om nu 1 uur te wachten op het afhalen terwijl er tegen mij gezegd was 17.45 ging mij echt te ver. Ik had om 16.30 eten besteld en konden pas om 19.15 gaan eten. Mij geduld was wel een beetje op.
Reactie van Sushi 8
Beste Lyanca, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Lisa
De bestelling zou om 19u klaar zijn, maar ik heb bij afhalen nog een uur moeten wachten. Ik begrijp dat het een drukke avond was en dat er dan wat uitloop kan zijn, maar een uur vind ik schandalig. Dit zou qua planning en acceptatie van bestellingen beter kunnen worden aangepakt. Na een uur wachten zou het mooi zijn als je korting o.i.d. op je bestelling krijgt. Ik vond de sushi lekker, maar weet niet of ik nog eens terugkom.
Reactie van Sushi 8
Beste Lisa, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Dimphy
Bestelling was ruim een uur te laat. Zelf af moeten halen. Als ik niet gebeld had zou de bestelling 2,5 uur te laat zijn geweest.
Reactie van Sushi 8
Beste Dimphy, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Marieke
Verkeerde bezorging vega i.p.v. Valentijn :) Zelf terug moeten rijden. Sushi was wederom erg lekker. De boontjes waren deze keer veelste gaar, slap en nat.
Reactie van Sushi 8
Beste Marieke, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Ellen
De sushi was wederom heerlijk. We hebben ervan genoten. Eerder is het één keer mis gegaan met de bezorging, maar dat is naar alle tevredenheid opgelost. Top!
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor dit mooie compliment Ellen! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight
Carin
Bestelling was niet klaar bij de eindtijd van het ophalen. Hebben ongeveer 30 minuten moeten wachten, om er thuis achter te komen dat ze de verkeerde ingrediënten in bepaalde rollen zaten.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Wouter wacht wel
Na een half uur te laat nog niets te hebben zelf gebeld, uiteindelijk meer dan een uur te laat. Geen excuses geen stijl
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Maaike
Als de verwachte bezorgtijd tussen 17.30u en 17.45u is, is het niet normaal dat je om 19.25u pas je eten krijgt!! Om 18.15u gebeld; ze zouden eraan beginnen. Om 18.40u word ik gebeld dat ze eraan gaan beginnen en dat het 10/15 minuten zou duren voor het klaar zou zijn. Niet normaal dat het eten dan om 19.25u pas gebracht wordt! En natuurlijk kan het dat de wifi het niet doet of wat dan ook, maar communiceer dat!! En niet pas een uur later. En het is iedere keer dat de bezorging niet op tijd is, dus wat moet ik dan nog geloven…. Erg jammer, want het eten is hartstikke goed, maar op tijd het eten klaar hebben en bezorgen is erg, erg slecht!!!
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
I
Reactie van Sushi 8
Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight
Sef
Super Sushi, alles even vers en lekker. Bestellen ophalen en eten maar. Hier gaan we vaker bestellen.
Reactie van Sushi 8
Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight
Carlo Crommentuijn
Niet op tijd en verschillende zaken vergeten
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Annette
The chicken bowl is fresh and full of wonderful vegetables and delicious chicken. It’s packed with goodness.
Reactie van Sushi 8
Wat een fijn compliment! Graag tot snel!
Daan Manders
Bestel je om 17:46 uur omdat je om 19:00 je bestelling wilt, krijg je het vervolgens om 21:15 uur. Tussen door 2x gebelt en telkens krijg je te horen dat het over een kwatier klaar is. Zeer slecht niet eerlijk naar de klant. Ook de sushi kwam helemaal plat gedrukt aan.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Ingrid Mansvelders
Het was weer heerlijk zeer tevreden,vaker besteld altijd keurig op tijd nu was het 2.5 uur later dat is jammer kan gebeuren wel werd ik gebeld na ruim uur te laat en duurde nog 1.5 uur ik ben niet moeilijk ik heb er begrip voor .maar dat kan denk ik beter of bij drukte geef op tijd aan bij klant misschien dan alsnog zelf ophalen !maar zeer vriendelijke bezorger en medewerker aan telefoon en heerlijk gegeten tot volgende keer!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Ingrjd
De bestelling kwam 20 minuten te laat
Liesbeth
Bestelling van 17.15 werd pas om 18.45 geleverd. Er was iets verkeerd geleverd en het warme eten was koud. De sushi smaakte wel heel goed.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight
Anke
Om 17.15 uur gebeld voor een bestelling om 20 uur werd de bestelling pas gebracht. 3 keer telefonisch contact gehad. Elke keer beloofd dat het er zo aan kwam en dat er iets extra’s bij zou zitten voor het lange wachten. Helaas zat er geen extraatje bij de bestelling na bijna 3 uur wachten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Van veghel
Bezorgtijd 17.30-17.45 , komen ze pas om 18.20... tijden van bezorgen wijken heel vaak af soms wel meer dan een uur.
Tanita van den Elzen
Heerlijke Sushi en op tijd klaar!
Reactie van Sushi 8
Goed om te horen dat het gesmaakt heeft! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight
Anja Snijders
Super
Martien
Edamame side dish zat er niet bij en stond wel op de bon
CP
Reactie van Sushi 8
Goed om te horen dat het gesmaakt heeft! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight
Monique
Hele lekkere bowls! Stonden ook mooi op tijd klaar. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hilde
Daan Kersjes
19.15 - 19.30 uur was de bezorgtijd. Bezorging arriveerde pas om 21.00 uur. Vertraging is normaal gezien geen probleem maar ruim 1,5 uur later is toch echt te lang.
Anja Snijders
Was wel niet op tijd klaar
Cris
Heerlijke sushi en snel bezorgd, ben meer dan tevreden.
Rob
Kwaliteit was weer prima. Echter is de wijziging naar de zakjes gember en wasabi een grote achteruitgang!
Daisy
De Sushi was heerlijk. Helaas voor de 2e keer erg lang moeten wachten op de bezorging. (Bijna 2uur) Hierom zal ik helaas niet snel nog een keer bestellen. De bezorgster was vriendelijk.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ingrid
Het was heerlijk! Vriendelijke bezorgster en heel goed op de afgesproken tijd .zeer tevreden top!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wendy Crommentuijn
Het was super vers, erg lekker deze ronde
Van der Veen
De bestelling was 2dagen vooraf doorgegeven maar kwam 2 uur later dan geplande tijd vanwege Oudjaarsavond drukte. Wellicht kun je op moment van drukte beter bepaalde tijden ook dichtzetten voor mensen die nog bestellen om teleurstellingen te voorkomen! Tevens was bestelling ook niet volledig geleverd. Daarna wel snel goedgemaakt/bezorgd. Daartegenover was de sushi en de kwaliteit van de sushi wel erg goed!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ine
Loempia's waren koud. Kipspiezen niet warm genoeg. 1 1/2 uur voor bezorgtijd besteld, echter meer dan een uur na bezorgtijd pas eten bezorgd.
Dylan
Bestelling week van tevoren gedaan om afgeleverd te worden om 18uur. Na 2 maal bellen de derde keer een uur later pas iemand aan de telefoon kunnen krijgen om te vragen waar de bestelling bleef. Uiteindelijk een half uur later de bestelling gekregen. Dus 1.5 uur later als afgesproken.
Esther Lenaerts
Bestelling was niet op tijd klaar en kwaliteit van sushi was niet top. Ook was de schaal slordig opgemaakt.
Ceda
Heel lekker en vers!
Toon
Er mist een sushirol
Sill van Sonsbeek
Ik heb nog geen eten, zitten nog steeds te wachten. Hebben nagebeld niks meer van gekomen, vervangbaar eten moeten regelen/betalen. Vriendelijke groet, Sill van Sonsbeek
Stijn Velberg
Ruim van tevoren besteld (2 uur vooraf). Op de afgesproken afhaaltijd aanwezig maar bijna een uur moeten wachten. Als compensatie een bakje loempia's gehad. Dit verdient geen schoonheidsprijs. Ze nemen meer bestellingen aan dan ze aankunnen. Jammer, want de sushi an sich smaakt prima.
Luke
Uurtje te laat, wél netjes gebeld.
Angela
De bezorging was bijna een uur te laat waarschijnlijk omdat het kerst was!!(denk ik) Daarom had ik al om 14.30 uur besteld met een bezorging tussen 17.45 en 18.00 uur.
Patty Rovers
Zoals altijd weer geweldig lekker. Wij rijden daarvoor ruim een half uur in het daar af te halen. De moeite waard.
Emiel
Bij onze online bestelling bij elke rol en box duidelijk aangegeven alles zonder avocado i.v.m. een ALLERGIE. 's-Middags nog speciaal langs geweest om het nogmaals te bedrukken. Als we onze toch wel grote bestelling thuis op tafel zetten zit er tot onze verbazing avocado. Nadat we daarover gebeld hebben zou er een nieuwe box komen, toen werden we terug gebeld dat er geen avocado op kon zitten. Na het doorsturen van de foto's hebben we niks meer gehoord...toch wel heel erg teleurstellend.
Anke Manders
Helaas deze keer 2 uur moeten wachten, koude loempia’s erbij en later nog extra boontjes besteld welke niet zijn meegeleverd.
Rik
De bestelling was véél te laat klaar. Ons gezellige avondje met de kinderen was daardoor geen succes. Als het te druk is om bestellingen te verwerken zouden ze geen afhaaltijd meer moeten aanbieden die niet haalbaar is.
John
Super lekker en ruim voldoende
Wendy
Lekker!
Ilona Kovalenko
I ordered ginger but you didn’t put it in my order
M
Christel
2 uur later als afgesproken bezorgd. 2x gebeld en 2x lulkoek verhaal ontvangen dat ze onderweg zijn.
AJH Oppers
Verkeerde sushi in box, gelukkig wel na geleverd. Beide personen sushi niet goed gevallen, soja saus anders als normaal. Normaal een dikke voldoende, maar vandaag alles ondermaats. ons zie je voorlopig niet meer terug. Jammer
Maartje
We werden snel geholpen, vriendelijk personeel, erg lekker eten (Surf & Turf box)
Petra
Besteld en netjes op tijd bezorgd!
Margo Timmermans
Willems
Altijd lekker, smaakvol, vers en veel keuze. Assortiment bijgerechten zou iets uitgebreid mogen worden.
Ellen Schrijer
De sushi was vers en smaakte heerlijk. De bestelling werd ruim anderhalf uur later dan afgesproken bezorgd nadat ik zelf al 2 keer telefonisch contact had opgenomen. Dat vond ik niet netjes, als het niet lukt zou het sieren dat men zelf even belt met de klant. Het heeft zo weinig nut om een bezorgtijd aan te laten geven. Er zat ook geen extraatje bij de bestelling te compensatie. Dus eten heerlijk bezorging zeer slecht.
Gerrie Kweens
Simone
We hadden de favorite box besteld waarbij de sushi in "luxe doos" zou zitten. Helaas was dit niet het geval, jammer. De Flamed Salmon Nigiri & Flamed Beef Nigiri hebben we beide rauw( niet flamed ) en zonder afwerking vam sausjes o.i.d gekregen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Chayenne Borghaerts
Helaas 1,5 uur moeten wachten terwijl we 17.00 bezorgen hadden. Er werd gebeld dat het 20 min zou duren. Het duurde een uur Inplaats van 20 min en we zijn zelf maar gaan bellen. Helaas was het misgegaan allemaal en hebben we het maar zelf opgehaald. Ze zeide duurt 10 min nog. Uiteindelijk nog een half uur gewacht. Als compensatie kregen we taaie loempia’s… niet netjes afgehandeld helaas. Bestel hier vaak en graag maar dit was wel jammer.
Tanja
We zijn normaal altijd goed geholpen en zeker optijd. Maar deze keer was het echt niet goed. We hebben gisteren via de site al besteld voor vandaag 17.00uur bezorgen. Dan krijg je netjes om 17.15 een telefoontje sorry het duurt iets langer, ongeveer een half uur wordt er gezegd. Maar we hadden pas om 18.40 ons eten. En dat was koud en niet vers meer, wat we wel gewend zijn van ze. Als je niet optijd kan bezorgen dan bel je dat we moeten komen ophalen.
M van Aken
Wat een ongelooflijk slechte bezorging! Om 16.30 een bestelling geplaatst en 20.00 bezorgd… Na twee keer contact opgenomen te hebben, waarbij gesteld werd dat het 10-15 min zou duren, werd de bestelling pas na 3,5 uur bezorgd!!! Zeer ontevreden!!!
Irma
Netjes, lekker. En mooi op tijd
Reactie van Sushi 8
Geachte mevrouw van Berlo, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight