Beoordelingen van Sushi 8 Gemert

Recente recensies

4.0
Leny
7 juni 2025

Was heerlijk eten en netjes bezorgd

Joost Timp
6 juni 2025
Anneke
2 juni 2025

Tegen beter weten in toch maar weer besteld. Wederom ruim een half uur later bezorgd dan afgesproken. De warme gerechten was niks warms meer aan. En dat terwijl ik er toch fors voor betaald heb. Weet niet of ik nog vaker ga bestellen na telkens weer teleurgesteld te worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
1 juni 2025

Heerlijk gegeten! Sushi's zijn soms wel erg groot, voor één hap.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henry van Tilburg
1 juni 2025

Heerlijk, en ruim voldoende👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S
30 mei 2025
Cor de Jong
29 mei 2025

Bestelling 3/4 te laat en niet volledig. Tweede deel 3 uur later na ettelijke telefoontjes. Heel vervelend en we verwachten compensatie voor dit ongemak. We verwachten in ieder geval contact hierover.

Kristof
26 mei 2025

Altijd lekker. Altijd vers en op tijd staan klaar

Daniëlle Verbakel
26 mei 2025

De bezorgtijd is langer dan een uur, 2x gebeld. Is erg vaak te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
26 mei 2025

Het is altijd hetzelfde. Je besteld sushi, krijgt een tijd en als je het gaat afhalen staat het nooit klaar. De smoes is altijd dat het druk is. De sushi is wel lekker, dat dan weer wel.

B
25 mei 2025

Was weer even geleden dat we hier hadden besteld, maar de service viel nogal tegen. Terwijl we bija een 1 uur voor de afhaaltijd besteld hadden en een tijdsvak hadden gekozen, was het bij aankomst nog niet klaar en moesten ze zelfs nog beginnen aan de bestelling. Daarnaast hadden we aangegeven dat we de saus graag apart wilde ontvangen, dit was niet gelukt en zat dus al over de pokébowls. Erg jammer.

Ellen Tielemans
25 mei 2025

De quality time box is een echte aanrader!

Samantha
25 mei 2025

Helaas 3 uur moeten wachten op het eten. 17.50uur besteld, werd pas 20.45uur geleverd.

Anke
24 mei 2025

Toch nog een keer geprobeerd, maar helaas nu 1,5u later bezorgd zonder bericht, zelf 2x gebeld, met excuus dat het druk is. Prima maar dan moet je geen bezorgtijd geven die nog niet misschien haalbaar is.

M s
24 mei 2025

Zeer zeer slecht , 3 uur moeten wachten op het eten, om kwart over 6 besteld, om kwart over 9 ‘s avonds het eten gekregen, Kip+loempia’s die erbij zaten waren koud + de sauzen die we hadden aangeklikt zaten er ook nog eens niet bij. Als je zo snel mogelijk kiest om 18:15 en de eerst volgende tijd erna is 19:00 dan neem je toch aan dat het rond 19:00 zeker bezorgd word, uiteindelijk 21:15 kwam de bezorger aan. Met koud en niet kloppend eten, Meerdere malen gebeld maar steeds afspraken die jullie niet na kwamen!

Ilse
22 mei 2025

Erg lekker

Anja Snijders
18 mei 2025

Helemaal top, op tijd klaar en heerlijk genoten

Esther
17 mei 2025

Het was heerlijk. Super vers en lekker van smaak

Miranda
16 mei 2025

Ik had voor het eerst een bowl met gerookte zalm. Ik heb er echt van zitten genieten, alles was supervers. Dit ga ik vaker bestellen!

Quinn haverkort
16 mei 2025

Snel klaar lekkere sushi

Anita hendriks
14 mei 2025

Jullie hebben lekkere en goede sushi

Kristel Leenman
9 mei 2025

Eindelijk gelukt! Sushi zonder komkommer!

Ferdinand
8 mei 2025

Stond klaar zoals gepland, vers en heerlijk van smaak

Ingrid Adriaans
4 mei 2025

1 uur later bezorgd dan aangegeven en miste een portie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja Rooijackers-Poels
2 mei 2025

Dit is echt de beste sushi ever

Hazenveld
1 mei 2025

Superlekkere sushi en snelle service. Helemaal top!

Van Bommel
28 april 2025

Paar keer besteld, eten is goed, alleen je kunt niet op aan van de afgesproken bezorgtijden. Meerdere malen moeten bellen waar je tv eten bleef. Uiteindelijk 3 uur moeten wachten. Nooit meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste van Bommel, Dank je wel voor je feedback. We betreuren het dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Dit soort vertragingen zijn niet de standaard bij ons, maar we snappen dat je ervaring daardoor toch flink tegenviel. We zullen dit bespreken met het team om te zorgen dat we het in de toekomst beter doen. Bedankt voor je begrip en we hopen je bij een volgende bestelling wel op tijd te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Sushi Eight

Tijmen Brouwer
27 april 2025

Op zondagavond verwacht je dat het druk is. Wij hebben onze bestelling om 16.57u geplaatst. 170minuten later de bestelling kunnen ophalen. De kwaliteit is goed van het eten is goed. Van de bereidingstijd niet! Bijna 3u wachten is echt belachelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Geachte Tijmen, We vinden het erg jammer om te horen dat je bestelling veel later aankwam dan beloofd. Dat is niet de service waar Sushi Eight voor staat. We begrijpen hoe vervelend het is om lang te moeten wachten, zeker zonder duidelijke communicatie. We gaan je feedback bespreken met ons team en kijken wat we kunnen verbeteren om dit in de toekomst te voorkomen. Team Sushi Eight

Sjors
27 april 2025

Om 6 uur eerste bezorgmoment. Sushi 8 belde om aan te geven dat het 1845 werd. Na overleg, ivm de drukte bij Sushi 8, om 8 uur afgesproken. Om half 9 maar gebeld waar het bleef. Het leek totaal vergeten te zijn, het ging nu op de snijplank. Om 2100 uur bezorgd. Iedereen is heel nonchalant dat het later is. Waardeloos!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Sjors, Onze excuses dat je bestelling veel te laat werd bezorgd. We snappen dat dit je avond kan beïnvloeden, en dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. We nemen je klacht serieus en gaan kijken waar het fout is gegaan. Hopelijk geef je ons in de toekomst nog een kans om te laten zien dat het ook anders kan. Team Sushi Eight.

Shardha Chote
27 april 2025

Heerlijke sushi, vooral de special rolls zijn echt heel smakelijk , ook de Poke Bowls de moeite waard, verhouding rijst en toppings is goed …bestel er vaker!

Willekens
27 april 2025

Bezorging uur te laat. Sushi was erg tegenvallend.

Reactie van Sushi 8

Beste Willekens, Bedankt voor je bericht. Het is ontzettend vervelend dat je bestelling zo laat aankwam, en we willen daar graag onze verontschuldigingen voor aanbieden. We proberen onze bezorgtijden altijd zo goed mogelijk na te komen, maar soms loopt het helaas mis door drukte of onvoorziene omstandigheden. Dat neemt niet weg dat je terecht teleurgesteld bent. Het spijt ons ook om te horen dat de sushi deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. Verse en kwaliteitsvolle ingrediënten zijn voor ons heel belangrijk, en het is jammer dat we je deze keer niet de ervaring hebben kunnen bieden die je van ons gewend bent. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt. We hopen dat je ons een kans wilt geven om je in de toekomst weer beter te bedienen.We hopen dat je ons nog een kans geeft om het beter te doen. Team Sushi Eight

Jan Jans-Beeke
26 april 2025

Hoi ik had om 18:29 besteld, om 20:00 had ik gebeld hoe het met de bestelling gaat ? er word gezegd dat mijn bestelling over 10 min bezorgd word maar een uur later nog niks dus om 20:50 had ik nogmaals gebeld en er word weer verteld het is onderweg, 21:33 krijg ik een bericht dat mijn bestelling er aan komt, ik vind dat de bestelling niet meer opgenomen moet worden of er moet bij staan dat het laat geleverd wordt want ruim 3 uur wachten duurt lang. Groeten Jan Jans-Beene

Reactie van Sushi 8

Beste Jan, Onze excuses voor het feit dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. We begrijpen heel goed dat dit je avond verstoord kan hebben, en dat is niet wat we willen. We streven altijd naar snelle en betrouwbare levering, maar helaas is dat in jouw geval niet gelukt. Dank je wel voor je eerlijke reactie, we gebruiken dit soort feedback om onze service te verbeteren. Team Sushi Eight.

Tamara Van den broek
26 april 2025

Smaakt fantastisch alleen 2 uur bijna moeten wachten op de bestelling Zou om 20.00 bezorgd worden is na 21.00 uur bezorgd . Honger was over

Reactie van Sushi 8

Geachte Tamara, Het spijt ons te horen dat je bestelling veel later werd bezorgd dan afgesproken. We weten hoe belangrijk het is dat bestellingen op tijd aankomen, zeker als je er al rekening mee houdt. We doen ons best om onze bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar helaas ging het in jouw geval niet goed. Dank je wel voor je feedback — we nemen dit serieus en gaan ermee aan de slag. Team Sushi Eight.

lyanca
26 april 2025

Echt voor de zoveelste keer veels te laat bezorgd. Niet normaal meer

Reactie van Sushi 8

Beste Lyanca, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. We willen je onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging bij je bestelling. We begrijpen dat het erg frustrerend is om (veel) langer te moeten wachten dan verwacht, en dat is absoluut niet de service die wij willen leveren. We gaan dit intern bespreken om te kijken wat er is misgegaan en hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen. Bedankt voor je geduld en begrip. Team Sushi Eight.

Pierre Smolders
26 april 2025
Dimphy
25 april 2025

Heel lekker. Goeie kwaliteit, super vers

Melinda
23 april 2025

Altijd heerlijk had het erg gemist na ruim een half jaar op Curacao kunnen ze niet zo een sushi maken helaas

Berdie
19 april 2025

Helaas zaten de bestelde sausjes er niet bij....

Stefanie Van Berlo
18 april 2025

Zoals altijd heerlijke sushi!!

Reactie van Sushi 8

Geachte mevrouw van Berlo, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Anne
17 april 2025

Erg lekker en snel geleverd!

Vogels
14 april 2025

En weer een kwartier te laat. Nu een keer bezorgen en ook dat gast niet helemaal goed. Ook geen compensatie deze keer . Betaal toch bezorgkosten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Britt Iliohan
13 april 2025

Sushi was weer heerlijk. Bezorging helaas (alweer) te laat.

Roy
11 april 2025

Het was fijn dat ze belde omdat ik vanuit de zolder de deurbel niet kan horen, al was ik wel op tijd beneden geweest als ze niet te vroeg aan waren gekomen (beter dan te laat, maar als ik van huis weg was was het lastiger geweest)

J
9 april 2025

Bezorging was deze keer optijd. Niet alles is dagvers.

Tineke
8 april 2025

Heerlijke sushi! Vers bereid waar je bij staat. Dikke tien!

Marjan
8 april 2025

Perfect op tijd en nog een extraatje gekregen ook! Top!

Ilona Wismans-Lange
6 april 2025

Helaas was deze keer de Sushi weer bijna 30 minuten te laat. De warme gerechten waren ook zo goed als helemaal koud. Het is dat er geen andere sushi te koop is in Gemert anders zou ik het hier niet meer bestellen. De enige keren dat het goed gaat is als ik vooraf erbij vermeld dat ik niet weer veel te laat mijn bestelling geleverd wil krijgen. Het is behoorlijk prijzig je zou denken dat je dan ook wat mag verwachten voor je geld.

Reactie van Sushi 8

Geachte Ilona, wat vervelend om te horen dat uw bestellingen meerdere keren te laat zijn aangekomen bij u. Wij verlangen naar een nette oplossing voor uw situatie, dus wij verzoeken u om een mail te sturen naar info@sushi-eight.nl met uw gegevens van de bestelling zodat wij dit keurig kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight.

Carla
3 april 2025

Heerlijk en zag er mooi uit!

Daniëlle Verbakel
31 maart 2025

De sushi was niet vers, avocado zag helemaal bruin en de rijst was erg plakkerig, niet vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick Kroot
30 maart 2025

De bestelling kwam pas om 20 uur. Er was aangegeven dat er tussen 19 en 19.15 uur bezorgt zou worden. Er was wel netjes over gebeld. Helaas was de bestelling hartstikke koud…..de smaak was wel goed. Hoe komt dit en hoe kan dit voorkomen worden?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carlo Crommentuijn
30 maart 2025

Weer het verkeerde geleverd

Corinne
28 maart 2025

Lekkere sushi, de side dishes waren goed warm, Top!

Annette
28 maart 2025

You ask for a time but it’s never adhered too always 30 minutes early or so. Yesterday we didn’t recieve our tyryaki sauce

Anette
23 maart 2025

Was heerlijk, lekker vers bereid allemaal en netjes verzorgd aangeleverd. Wij zullen hier ongetwijfeld nog een keer afhalen, ook al komen we niet uit Gemert

Peter beijers
20 maart 2025
Tygo
10 maart 2025

Kwart over 6 besteld en half 9 was het binnen

Reactie van Sushi 8

Beste Tygo, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Martijn op het Broek
10 maart 2025

Enige puntje van kritiek vind ik de extra kosten van 25 cent voor iDeal. En dan gaat het me niet om die 25 cent, maar ik heb geen andere keuze dan iDeal, verwerk die 25 cent dan ergens in de kostprijs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke
9 maart 2025

Heerlijke sushi, op en top genieten!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Tineke! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Annette H
6 maart 2025

Love the chicken bowl

Reactie van Sushi 8

Thank you for this nice compliment Annette! Nice to hear that everything was to your liking. Hopefully see you again soon at Sushi-Eight!

Daan Kersjes
6 maart 2025

Gisteren en de keer daarvoor hebben we ruim 2 uur moeten wachten op onze bestelling. De sushi is zoals altijd super alleen de bezorging kan beter.

Reactie van Sushi 8

Beste Daan, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marion
5 maart 2025

Hoewel de sudhi erg lrkker was, werd deze ruim een uur later bezorgd dan aangegeven. In de bevestigingsmail staat een telnr voor vragen etc. , maar dat is onbereikbaar.

Reactie van Sushi 8

Beste Marion, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Anoniem
5 maart 2025

Ruim een half uur te laat

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met de bezorgtijd. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Lisa
5 maart 2025

Was wel lekker maar eigenlijk niet normaal hoe lang we moesten wachten bijna 1,5 uur lang … hopelijk is het de volgende x anders!

Reactie van Sushi 8

Beste Lisa, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Nick
4 maart 2025

Eten wederom ruim een uur later dan aangegeven bezorgd. Ook nu weer, waren de zaken die warm moeten zijn (loempia, garnalen, boontjes) koud…

Reactie van Sushi 8

Beste Nick, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Martijn
4 maart 2025

Super lekkere verse sushi. Wel vond ik het erg jammer dat het niet beter georganiseerd is op drukke tijden. Heb bijna een uur gewacht op een afhaal bestelling. Het was erg druk en ze waren onbemand op dit tijdstip. Slechte communicatie naar de wachtende mensen in de winkel. Hier mag wel aan gewerkt worden. Al begrijp ik dat zo’n moment voor de medewerkers ook niet prettig is, maar het wachten word iets plezieriger als je weet hoelang je er ongeveer op moet wachten.

Reactie van Sushi 8

Beste Martijn, Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

CB
4 maart 2025

De wachttijd was enorm.. smaak was goed, maar aan de opmaak kon je zien dat er een enorme tijdsdruk was. Jammer!

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Maas
4 maart 2025

Om 17 uur besteld met afhaaltijd 18 uur. Uiteindelijk was de bestelling om 19.30 klaar..... met excuses, en een tegoedbon, dus toch erg aardig. De sushi was erg dik gerold, te veel rijst.

Reactie van Sushi 8

Beste Maas, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

P. Schutte
3 maart 2025

De sidedishes waren prima zoals gewend, alleen is de sushi die wij hadden niet goed. Hele plakkerige rijst, de vulling die bijna smakeloos was. Alsof het sushi was van een dag oud. In ieder geval niet vers. Jammerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Peeters
2 maart 2025

Zoals altijd top. Alleen de gember en de wasabi was altijd top, nu in kleine plakkerige zakjes dat was niet best, dat kan beter terug naar het oude.

Linda
1 maart 2025

Van de 5 rollen zaten er 2 verkeerde bij, met kip. Ik eet geen vlees…. Weg €16 en nog boterhammen moeten eten. Er gaat hier ALTIJD wat mis. Dingen vergeten, te laat, verkeerde items. Telkens is het raak. Telefonisch zijn ze amper bereikbaar.

Reactie van Sushi 8

Beste Linda, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Michiel Aarts
26 februari 2025

Heerlijk!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Carlo Crommentuijn
23 februari 2025

1,5 uur te laat bezorgd

Reactie van Sushi 8

Beste Carlo, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Annette
21 februari 2025

We order your chicken bowl almost every Thursday and usually it is great. Last night however we didn’t taste any chicken. Unfortunately it wasn’t up to your usual high standards. We will order next Thursday in hopes yesterday was just a fluke. Fingers crossed for our next order.

Reactie van Sushi 8

Dear Annette, sorry to hear that something went wrong with your order. Our apologies for the inconvenience. Would you like to send an email to info@sushi-eight.nl if you have not heard from us yet. Please include your details and this review and we will ensure proper handling and compensation for the inconvenience. Kind regards, Team Sushi-Eight

Reynold
15 februari 2025

Nou smaakt echt super zo door gaan echt lekker

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Reynold! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Raven bos
15 februari 2025

7 uur besteld om het eten op te halen 1,5 uur later stonden we met veel meer andere te wachten op onze bestellingen. Niet normaal! Laatste keer dat we hier komen!!

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Lyanca
15 februari 2025

Ik snapte de drukte van gisteren maar om nu 1 uur te wachten op het afhalen terwijl er tegen mij gezegd was 17.45 ging mij echt te ver. Ik had om 16.30 eten besteld en konden pas om 19.15 gaan eten. Mij geduld was wel een beetje op.

Reactie van Sushi 8

Beste Lyanca, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Lisa
15 februari 2025

De bestelling zou om 19u klaar zijn, maar ik heb bij afhalen nog een uur moeten wachten. Ik begrijp dat het een drukke avond was en dat er dan wat uitloop kan zijn, maar een uur vind ik schandalig. Dit zou qua planning en acceptatie van bestellingen beter kunnen worden aangepakt. Na een uur wachten zou het mooi zijn als je korting o.i.d. op je bestelling krijgt. Ik vond de sushi lekker, maar weet niet of ik nog eens terugkom.

Reactie van Sushi 8

Beste Lisa, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Dimphy
15 februari 2025

Bestelling was ruim een uur te laat. Zelf af moeten halen. Als ik niet gebeld had zou de bestelling 2,5 uur te laat zijn geweest.

Reactie van Sushi 8

Beste Dimphy, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marieke
14 februari 2025

Verkeerde bezorging vega i.p.v. Valentijn :) Zelf terug moeten rijden. Sushi was wederom erg lekker. De boontjes waren deze keer veelste gaar, slap en nat.

Reactie van Sushi 8

Beste Marieke, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Ellen
13 februari 2025

De sushi was wederom heerlijk. We hebben ervan genoten. Eerder is het één keer mis gegaan met de bezorging, maar dat is naar alle tevredenheid opgelost. Top!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Ellen! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Carin
10 februari 2025

Bestelling was niet klaar bij de eindtijd van het ophalen. Hebben ongeveer 30 minuten moeten wachten, om er thuis achter te komen dat ze de verkeerde ingrediënten in bepaalde rollen zaten.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Wouter wacht wel
8 februari 2025

Na een half uur te laat nog niets te hebben zelf gebeld, uiteindelijk meer dan een uur te laat. Geen excuses geen stijl

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Maaike
8 februari 2025

Als de verwachte bezorgtijd tussen 17.30u en 17.45u is, is het niet normaal dat je om 19.25u pas je eten krijgt!! Om 18.15u gebeld; ze zouden eraan beginnen. Om 18.40u word ik gebeld dat ze eraan gaan beginnen en dat het 10/15 minuten zou duren voor het klaar zou zijn. Niet normaal dat het eten dan om 19.25u pas gebracht wordt! En natuurlijk kan het dat de wifi het niet doet of wat dan ook, maar communiceer dat!! En niet pas een uur later. En het is iedere keer dat de bezorging niet op tijd is, dus wat moet ik dan nog geloven…. Erg jammer, want het eten is hartstikke goed, maar op tijd het eten klaar hebben en bezorgen is erg, erg slecht!!!

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

I
7 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Sef
7 februari 2025

Super Sushi, alles even vers en lekker. Bestellen ophalen en eten maar. Hier gaan we vaker bestellen.

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Carlo Crommentuijn
2 februari 2025

Niet op tijd en verschillende zaken vergeten

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Annette
30 januari 2025

The chicken bowl is fresh and full of wonderful vegetables and delicious chicken. It’s packed with goodness.

Reactie van Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Daan Manders
27 januari 2025

Bestel je om 17:46 uur omdat je om 19:00 je bestelling wilt, krijg je het vervolgens om 21:15 uur. Tussen door 2x gebelt en telkens krijg je te horen dat het over een kwatier klaar is. Zeer slecht niet eerlijk naar de klant. Ook de sushi kwam helemaal plat gedrukt aan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Ingrid Mansvelders
27 januari 2025

Het was weer heerlijk zeer tevreden,vaker besteld altijd keurig op tijd nu was het 2.5 uur later dat is jammer kan gebeuren wel werd ik gebeld na ruim uur te laat en duurde nog 1.5 uur ik ben niet moeilijk ik heb er begrip voor .maar dat kan denk ik beter of bij drukte geef op tijd aan bij klant misschien dan alsnog zelf ophalen !maar zeer vriendelijke bezorger en medewerker aan telefoon en heerlijk gegeten tot volgende keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Ingrjd
27 januari 2025

De bestelling kwam 20 minuten te laat

Liesbeth
27 januari 2025

Bestelling van 17.15 werd pas om 18.45 geleverd. Er was iets verkeerd geleverd en het warme eten was koud. De sushi smaakte wel heel goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Anke
26 januari 2025

Om 17.15 uur gebeld voor een bestelling om 20 uur werd de bestelling pas gebracht. 3 keer telefonisch contact gehad. Elke keer beloofd dat het er zo aan kwam en dat er iets extra’s bij zou zitten voor het lange wachten. Helaas zat er geen extraatje bij de bestelling na bijna 3 uur wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van veghel
25 januari 2025

Bezorgtijd 17.30-17.45 , komen ze pas om 18.20... tijden van bezorgen wijken heel vaak af soms wel meer dan een uur.

Tanita van den Elzen
23 januari 2025

Heerlijke Sushi en op tijd klaar!

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Anja Snijders
21 januari 2025

Super

Martien
19 januari 2025

Edamame side dish zat er niet bij en stond wel op de bon

CP
18 januari 2025
Reactie van Sushi 8

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Monique
17 januari 2025

Hele lekkere bowls! Stonden ook mooi op tijd klaar. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hilde
13 januari 2025
Daan Kersjes
12 januari 2025

19.15 - 19.30 uur was de bezorgtijd. Bezorging arriveerde pas om 21.00 uur. Vertraging is normaal gezien geen probleem maar ruim 1,5 uur later is toch echt te lang.