Beoordelingen van Sushi 8 Gemert

Recente recensies

4.0
Imke
30 juli 2025
G van Bussel
28 juli 2025

Heerlijke sushi! Smiddags bestelt en de bezorging zou tussen 17.45 en 18.00 zijn. Uiteindelijk nadat ik contact had opgenomen, kwam de bestelling om 18.50.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

willy
28 juli 2025
Jenny
27 juli 2025

Anderhalf uur te laat, zonder enig excuus of compensatie. Dan ook nog koude loempia’s en geen stokjes, sojasaus, wasabi en gember… Ik kan niet veel meer geven dan 1 ster. Echt een enorme tegenvaller, en dit is niet de eerste keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Jenny, Onze excuses dat uw bestelling niet aan de verwachtingen voldeed dat is natuurlijk niet de beleving die wij u willen bieden. Graag willen we dit rechtzetten en u bij uw volgende bestelling laten ervaren dat wij het beter kunnen. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Gemert

Anne Van der Biezen
27 juli 2025

Heerlijke sushi, vers ! Helaas wel 9 van de 10 keer veel te laat met bezorgen, ondanks het vroege bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melinda
24 juli 2025

Zoals altijd voortreffelijk

John
23 juli 2025

Altijd lekker wat je ook besteld

Emmelie van Dongen
20 juli 2025

Altijd heerlijke sushi!

Fleur
15 juli 2025

Handige box waar de sushi prachtig in gepresenteerd zit. Sushi was heerlijk vers en een goede service. Helaas hadden wij alleen een andere implementatie van sushi rol crunch.

Helmy Bakermans
12 juli 2025

Crunchy waar het hoort, en vers

ML
12 juli 2025
Eline
12 juli 2025

Was er snel, binnen ongeveer een half uurtje

Brouwers
6 juli 2025

Dit keer was het totaal anders. De geflambeerde beef kwam ik niet doorheen, heb ik per direct weg gegooid. Verder goed gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Brouwers , Onze excuses dat de geflambeerde beef niet aan uw verwachtingen voldeed — dat is natuurlijk niet de beleving die wij u willen bieden. Graag willen we dit rechtzetten en u bij uw volgende bestelling laten ervaren dat wij het beter kunnen. Als blijk van onze waardering bieden wij u compensatie aan. U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Gemert

Malou Roestenburg
5 juli 2025

Ik had mijn bestelling voor half 6 al geplaatst voor tijdvak 18:30-18:45 uur. Mijn bestelling is uiteindelijk om 20:00 uur bezorgd. Ik begrijp dat vanwege drukte het langer kan duren, maar ruim een uur buiten het tijdvak vind ik echt veel te laat. Ik vind dit erg jammer en hoop dat er iets van een vergoeding tegenover kan staan omdat ik eigenlijk altijd bij jullie bestel en het vaak ook wel gewoon goed gaat.

Reactie van Sushi 8

Beste Malou, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u 20% geven bij de volgende bestelling. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Sushi Eight Gemert

Jos van der Linden
2 juli 2025

Om ca 15:15 uur bestelling geplaatst voor bezorging tussen 18:00 en 18:15 uur. Uiteindelijk pas na 19:00 uur was de bestelling gereed die we uiteindelijk zelf hebben opgehaald. Een keer later kan gebeuren maar is nu de tweede keer achter elkaar dat de bezorging (veel) later is dan opgegeven. Zou fijn zijn als jullie de volgende keer, mocht het bezorgmoment onverhoopt weer later zijn, jullie dit actief aangeven door bijvoorbeeld even te bellen.

Reactie van Sushi 8

Beste Jos, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u 20% geven bij de volgende bestelling.U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Team Sushi Eight Gemert

Danique
2 juli 2025

Zoals altijd weer niet gecommuniceerd over dat het later bezorgd zou worden en toen we belde een half uur na de eigenlijke bezorgtijd kregen we als reactie "ik denk dat ze er zo aan gaan beginnen".

Reactie van Sushi 8

Beste Danique, Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd van je bestelling. We begrijpen heel goed hoe vervelend het is om zo lang te moeten wachten, zeker wanneer je op tijd hebt besteld en rekent op een vlotte levering. Dit is niet de service die we willen bieden, en we vinden het dan ook erg jammer dat dit is gebeurd. Om de situatie verder te kunnen beoordelen, zullen we deze intern nader onderzoeken. Als blijk van waardering voor je begrip bieden we je graag een compensatie aan voor een volgende bestelling. Binnenkort ontvang je van ons een persoonlijke e-mail met een kortingscode die je kunt verzilveren via onze website. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en het vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Monique van de Rijdt
2 juli 2025

De wachttijd na de afgesproken tijd is echt lang. We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten voordat het klaar was.

Fgo
1 juli 2025

Niet helemaal tevreden. Zalm was op? Terwijl eerder besteld en onnodig lang wachten.

Reactie van Sushi 8

Beste Fgo, Bedankt voor je feedback. Onze oprechte excuses voor het ontbreken van de zalm en de lange wachttijd — dat is niet de service die we willen bieden, zeker niet als er tijdig is besteld. We nemen je ervaring serieus en zullen dit intern verder onderzoeken. Als blijk van waardering ontvang je binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode voor je volgende bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Linda
30 juni 2025

Bestelling weer incompleet. En dat voor €78. Herkenbaar en typisch.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Linda, Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling opnieuw incompleet was — en dat bij een bedrag van €78. We begrijpen dat dit frustrerend is en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Dit is uiteraard niet de service die we willen leveren. We gaan je melding intern onderzoeken en nemen graag contact met je op om dit recht te zetten. Als blijk van waardering voor je geduld ontvang je binnenkort een persoonlijke e-mail met een passende compensatie. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Hennie van t Hof
28 juni 2025

Keurig op tijd beleefde dame en het was heel lekker

Raph
27 juni 2025

Heerlijkk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maat
25 juni 2025

Heerlijk gegeten van de sushi. Snel bezorgd.

Ermers
25 juni 2025

Heerlijk gegeten. Goed geholpen door Levi!

John
25 juni 2025

Wilde eerst een twee geven maar uiteindelijk kan de bezorgen er niets aan doen dat het altijd zo lang duurt voordat de bestelling komt. De het komt tussen die en die tijd wordt nooit gehaald. Nu was het een kwartier later. De vorige keer bijna een uur. het langste was twee uur en 15 minuten. waar het omgaat is de sushi en deze is lekker.

Slegers
24 juni 2025

Bestelling onderweg, 20min later pas geleverd waardoor kip spiezen koud waren!

Reactie van Sushi 8

Beste Slegers, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je bestelling later is geleverd dan verwacht, waardoor de kipspiezen koud waren. Dat is uiteraard niet de ervaring die we voor ogen hebben. Als blijk onze waardering willen we u compensatie geven bij de volgende bestelling. U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en het vertrouwen in onze service te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

van Loon
23 juni 2025

Kwaliteit is goed. De levertijd is lang maar dat is niet erg als de afgesproken tijd maar nagekomen wordt. Dat laatste is niet het geval en duurt het nog langer dan waar men vanuit gaat. Geef een realistisch levertijd door dat voorkomt ergernis.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda Slegers
22 juni 2025

Heerlijk gegeten en een leuke knul die bezorger Levi 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D Janssen
22 juni 2025

Prima kwaliteit en op tijd klaar.

Stone
16 juni 2025

Zoals altijd SUPER!!!

Twan
16 juni 2025

De wachttijd is de laatste tijd stelselmatig langer dan vooraf aangegeven. Ook bevatten de gerechten steeds meer rijst en steeds minder ingredienten die smaak geven. Voor ons was dit voorlopig de laatste keer.

Reactie van Sushi 8

Beste Twan Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het erg jammer om te horen dat zowel de wachttijd als de kwaliteit van de gerechten de laatste tijd niet aan je verwachtingen voldoen. Dat is uiteraard niet wat wij voor onze gasten willen. Je feedback nemen we serieus en we zullen deze intern bespreken om verbeteringen door te voeren. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. Het spijt ons te horen dat dit voor jullie voorlopig de laatste keer was we hopen in de toekomst het vertrouwen alsnog te mogen herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Marjan
15 juni 2025

Drie kwartier later bezorg dan afgesproken

de Groot
15 juni 2025

Ik heb 2 uur op mijn eten moeten wachten…. Het was geen grote bestelling maar de tijd die gegeven was klopte helaas niet..

Reactie van Sushi 8

Beste De groot, Bedankt voor je bericht. Onze oprechte excuses dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. We begrijpen dat dit erg frustrerend is, zeker als de verwachte bezorgtijd niet klopt — en al helemaal bij een kleinere bestelling. Dit is niet de service die we willen bieden. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern evalueren om herhaling te voorkomen. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We hopen dat we je in de toekomst alsnog een betere ervaring kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Leny
7 juni 2025

Was heerlijk eten en netjes bezorgd

Joost Timp
6 juni 2025
Anneke
2 juni 2025

Tegen beter weten in toch maar weer besteld. Wederom ruim een half uur later bezorgd dan afgesproken. De warme gerechten was niks warms meer aan. En dat terwijl ik er toch fors voor betaald heb. Weet niet of ik nog vaker ga bestellen na telkens weer teleurgesteld te worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Anneke , Bedankt voor je terugkoppeling. Het spijt ons oprecht te horen dat je opnieuw een teleurstellende ervaring hebt gehad met de bezorging en de kwaliteit van de warme gerechten. Dat is uiteraard niet wat je mag verwachten — zeker niet wanneer je bereid bent fors te betalen voor een goede maaltijd. We begrijpen heel goed dat herhaaldelijke teleurstellingen je vertrouwen aantasten, en daarvoor bieden wij onze welgemeende excuses aan. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We hopen dat we in de toekomst alsnog de kans krijgen om het vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Monique
1 juni 2025

Heerlijk gegeten! Sushi's zijn soms wel erg groot, voor één hap.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henry van Tilburg
1 juni 2025

Heerlijk, en ruim voldoende👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S
30 mei 2025
Cor de Jong
29 mei 2025

Bestelling 3/4 te laat en niet volledig. Tweede deel 3 uur later na ettelijke telefoontjes. Heel vervelend en we verwachten compensatie voor dit ongemak. We verwachten in ieder geval contact hierover.

Reactie van Sushi 8

Beste Cor, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u compensatie geven bij de volgende bestelling.U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet Team Sushi Eight Gemert

Kristof
26 mei 2025

Altijd lekker. Altijd vers en op tijd staan klaar

Daniëlle Verbakel
26 mei 2025

De bezorgtijd is langer dan een uur, 2x gebeld. Is erg vaak te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
26 mei 2025

Het is altijd hetzelfde. Je besteld sushi, krijgt een tijd en als je het gaat afhalen staat het nooit klaar. De smoes is altijd dat het druk is. De sushi is wel lekker, dat dan weer wel.

B
25 mei 2025

Was weer even geleden dat we hier hadden besteld, maar de service viel nogal tegen. Terwijl we bija een 1 uur voor de afhaaltijd besteld hadden en een tijdsvak hadden gekozen, was het bij aankomst nog niet klaar en moesten ze zelfs nog beginnen aan de bestelling. Daarnaast hadden we aangegeven dat we de saus graag apart wilde ontvangen, dit was niet gelukt en zat dus al over de pokébowls. Erg jammer.

Ellen Tielemans
25 mei 2025

De quality time box is een echte aanrader!

Samantha
25 mei 2025

Helaas 3 uur moeten wachten op het eten. 17.50uur besteld, werd pas 20.45uur geleverd.

Anke
24 mei 2025

Toch nog een keer geprobeerd, maar helaas nu 1,5u later bezorgd zonder bericht, zelf 2x gebeld, met excuus dat het druk is. Prima maar dan moet je geen bezorgtijd geven die nog niet misschien haalbaar is.

M s
24 mei 2025

Zeer zeer slecht , 3 uur moeten wachten op het eten, om kwart over 6 besteld, om kwart over 9 ‘s avonds het eten gekregen, Kip+loempia’s die erbij zaten waren koud + de sauzen die we hadden aangeklikt zaten er ook nog eens niet bij. Als je zo snel mogelijk kiest om 18:15 en de eerst volgende tijd erna is 19:00 dan neem je toch aan dat het rond 19:00 zeker bezorgd word, uiteindelijk 21:15 kwam de bezorger aan. Met koud en niet kloppend eten, Meerdere malen gebeld maar steeds afspraken die jullie niet na kwamen!

Reactie van Sushi 8

Beste Ms Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat je beschrijft is absoluut niet de service en kwaliteit die wij willen bieden, en we bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor de lange wachttijd, het koude eten en de ontbrekende sauzen. Het is begrijpelijk dat je ervan uitging dat de bestelling rond 19:00 uur bezorgd zou worden, zeker wanneer je voor het eerst beschikbare tijdvak kiest. Dat de levering uiteindelijk pas om 21:15 plaatsvond en de gemaakte afspraken telefonisch niet zijn nagekomen, is zeer teleurstellend en dat erkennen wij volledig. We nemen je feedback serieus en zullen deze situatie intern evalueren om te achterhalen waar het mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We hopen dat we, ondanks deze vervelende ervaring, de kans krijgen om het vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Ilse
22 mei 2025

Erg lekker

Anja Snijders
18 mei 2025

Helemaal top, op tijd klaar en heerlijk genoten

Esther
17 mei 2025

Het was heerlijk. Super vers en lekker van smaak

Miranda
16 mei 2025

Ik had voor het eerst een bowl met gerookte zalm. Ik heb er echt van zitten genieten, alles was supervers. Dit ga ik vaker bestellen!

Quinn haverkort
16 mei 2025

Snel klaar lekkere sushi

Anita hendriks
14 mei 2025

Jullie hebben lekkere en goede sushi

Kristel Leenman
9 mei 2025

Eindelijk gelukt! Sushi zonder komkommer!

Ferdinand
8 mei 2025

Stond klaar zoals gepland, vers en heerlijk van smaak

Ingrid Adriaans
4 mei 2025

1 uur later bezorgd dan aangegeven en miste een portie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja Rooijackers-Poels
2 mei 2025

Dit is echt de beste sushi ever

Hazenveld
1 mei 2025

Superlekkere sushi en snelle service. Helemaal top!

Van Bommel
28 april 2025

Paar keer besteld, eten is goed, alleen je kunt niet op aan van de afgesproken bezorgtijden. Meerdere malen moeten bellen waar je tv eten bleef. Uiteindelijk 3 uur moeten wachten. Nooit meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste van Bommel, Dank je wel voor je feedback. We betreuren het dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Dit soort vertragingen zijn niet de standaard bij ons, maar we snappen dat je ervaring daardoor toch flink tegenviel. We zullen dit bespreken met het team om te zorgen dat we het in de toekomst beter doen. Bedankt voor je begrip en we hopen je bij een volgende bestelling wel op tijd te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Sushi Eight

Tijmen Brouwer
27 april 2025

Op zondagavond verwacht je dat het druk is. Wij hebben onze bestelling om 16.57u geplaatst. 170minuten later de bestelling kunnen ophalen. De kwaliteit is goed van het eten is goed. Van de bereidingstijd niet! Bijna 3u wachten is echt belachelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Geachte Tijmen, We vinden het erg jammer om te horen dat je bestelling veel later aankwam dan beloofd. Dat is niet de service waar Sushi Eight voor staat. We begrijpen hoe vervelend het is om lang te moeten wachten, zeker zonder duidelijke communicatie. We gaan je feedback bespreken met ons team en kijken wat we kunnen verbeteren om dit in de toekomst te voorkomen. Team Sushi Eight

Sjors
27 april 2025

Om 6 uur eerste bezorgmoment. Sushi 8 belde om aan te geven dat het 1845 werd. Na overleg, ivm de drukte bij Sushi 8, om 8 uur afgesproken. Om half 9 maar gebeld waar het bleef. Het leek totaal vergeten te zijn, het ging nu op de snijplank. Om 2100 uur bezorgd. Iedereen is heel nonchalant dat het later is. Waardeloos!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Sjors, Onze excuses dat je bestelling veel te laat werd bezorgd. We snappen dat dit je avond kan beïnvloeden, en dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. We nemen je klacht serieus en gaan kijken waar het fout is gegaan. Hopelijk geef je ons in de toekomst nog een kans om te laten zien dat het ook anders kan. Team Sushi Eight.

Shardha Chote
27 april 2025

Heerlijke sushi, vooral de special rolls zijn echt heel smakelijk , ook de Poke Bowls de moeite waard, verhouding rijst en toppings is goed …bestel er vaker!

Willekens
27 april 2025

Bezorging uur te laat. Sushi was erg tegenvallend.

Reactie van Sushi 8

Beste Willekens, Bedankt voor je bericht. Het is ontzettend vervelend dat je bestelling zo laat aankwam, en we willen daar graag onze verontschuldigingen voor aanbieden. We proberen onze bezorgtijden altijd zo goed mogelijk na te komen, maar soms loopt het helaas mis door drukte of onvoorziene omstandigheden. Dat neemt niet weg dat je terecht teleurgesteld bent. Het spijt ons ook om te horen dat de sushi deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. Verse en kwaliteitsvolle ingrediënten zijn voor ons heel belangrijk, en het is jammer dat we je deze keer niet de ervaring hebben kunnen bieden die je van ons gewend bent. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt. We hopen dat je ons een kans wilt geven om je in de toekomst weer beter te bedienen.We hopen dat je ons nog een kans geeft om het beter te doen. Team Sushi Eight

Jan Jans-Beeke
26 april 2025

Hoi ik had om 18:29 besteld, om 20:00 had ik gebeld hoe het met de bestelling gaat ? er word gezegd dat mijn bestelling over 10 min bezorgd word maar een uur later nog niks dus om 20:50 had ik nogmaals gebeld en er word weer verteld het is onderweg, 21:33 krijg ik een bericht dat mijn bestelling er aan komt, ik vind dat de bestelling niet meer opgenomen moet worden of er moet bij staan dat het laat geleverd wordt want ruim 3 uur wachten duurt lang. Groeten Jan Jans-Beene

Reactie van Sushi 8

Beste Jan, Onze excuses voor het feit dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. We begrijpen heel goed dat dit je avond verstoord kan hebben, en dat is niet wat we willen. We streven altijd naar snelle en betrouwbare levering, maar helaas is dat in jouw geval niet gelukt. Dank je wel voor je eerlijke reactie, we gebruiken dit soort feedback om onze service te verbeteren. Team Sushi Eight.

Tamara Van den broek
26 april 2025

Smaakt fantastisch alleen 2 uur bijna moeten wachten op de bestelling Zou om 20.00 bezorgd worden is na 21.00 uur bezorgd . Honger was over

Reactie van Sushi 8

Geachte Tamara, Het spijt ons te horen dat je bestelling veel later werd bezorgd dan afgesproken. We weten hoe belangrijk het is dat bestellingen op tijd aankomen, zeker als je er al rekening mee houdt. We doen ons best om onze bezorging zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar helaas ging het in jouw geval niet goed. Dank je wel voor je feedback — we nemen dit serieus en gaan ermee aan de slag. Team Sushi Eight.

lyanca
26 april 2025

Echt voor de zoveelste keer veels te laat bezorgd. Niet normaal meer

Reactie van Sushi 8

Beste Lyanca, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. We willen je onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging bij je bestelling. We begrijpen dat het erg frustrerend is om (veel) langer te moeten wachten dan verwacht, en dat is absoluut niet de service die wij willen leveren. We gaan dit intern bespreken om te kijken wat er is misgegaan en hoe we dit in de toekomst beter kunnen doen. Bedankt voor je geduld en begrip. Team Sushi Eight.

Pierre Smolders
26 april 2025
Dimphy
25 april 2025

Heel lekker. Goeie kwaliteit, super vers

Melinda
23 april 2025

Altijd heerlijk had het erg gemist na ruim een half jaar op Curacao kunnen ze niet zo een sushi maken helaas

Berdie
19 april 2025

Helaas zaten de bestelde sausjes er niet bij....

Stefanie Van Berlo
18 april 2025

Zoals altijd heerlijke sushi!!

Reactie van Sushi 8

Geachte mevrouw van Berlo, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Anne
17 april 2025

Erg lekker en snel geleverd!

Vogels
14 april 2025

En weer een kwartier te laat. Nu een keer bezorgen en ook dat gast niet helemaal goed. Ook geen compensatie deze keer . Betaal toch bezorgkosten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Britt Iliohan
13 april 2025

Sushi was weer heerlijk. Bezorging helaas (alweer) te laat.

Roy
11 april 2025

Het was fijn dat ze belde omdat ik vanuit de zolder de deurbel niet kan horen, al was ik wel op tijd beneden geweest als ze niet te vroeg aan waren gekomen (beter dan te laat, maar als ik van huis weg was was het lastiger geweest)

J
9 april 2025

Bezorging was deze keer optijd. Niet alles is dagvers.

Tineke
8 april 2025

Heerlijke sushi! Vers bereid waar je bij staat. Dikke tien!

Marjan
8 april 2025

Perfect op tijd en nog een extraatje gekregen ook! Top!

Ilona Wismans-Lange
6 april 2025

Helaas was deze keer de Sushi weer bijna 30 minuten te laat. De warme gerechten waren ook zo goed als helemaal koud. Het is dat er geen andere sushi te koop is in Gemert anders zou ik het hier niet meer bestellen. De enige keren dat het goed gaat is als ik vooraf erbij vermeld dat ik niet weer veel te laat mijn bestelling geleverd wil krijgen. Het is behoorlijk prijzig je zou denken dat je dan ook wat mag verwachten voor je geld.

Reactie van Sushi 8

Geachte Ilona, wat vervelend om te horen dat uw bestellingen meerdere keren te laat zijn aangekomen bij u. Wij verlangen naar een nette oplossing voor uw situatie, dus wij verzoeken u om een mail te sturen naar info@sushi-eight.nl met uw gegevens van de bestelling zodat wij dit keurig kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight.

Carla
3 april 2025

Heerlijk en zag er mooi uit!

Daniëlle Verbakel
31 maart 2025

De sushi was niet vers, avocado zag helemaal bruin en de rijst was erg plakkerig, niet vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick Kroot
30 maart 2025

De bestelling kwam pas om 20 uur. Er was aangegeven dat er tussen 19 en 19.15 uur bezorgt zou worden. Er was wel netjes over gebeld. Helaas was de bestelling hartstikke koud…..de smaak was wel goed. Hoe komt dit en hoe kan dit voorkomen worden?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carlo Crommentuijn
30 maart 2025

Weer het verkeerde geleverd

Corinne
28 maart 2025

Lekkere sushi, de side dishes waren goed warm, Top!

Annette
28 maart 2025

You ask for a time but it’s never adhered too always 30 minutes early or so. Yesterday we didn’t recieve our tyryaki sauce

Anette
23 maart 2025

Was heerlijk, lekker vers bereid allemaal en netjes verzorgd aangeleverd. Wij zullen hier ongetwijfeld nog een keer afhalen, ook al komen we niet uit Gemert

Peter beijers
20 maart 2025
Tygo
10 maart 2025

Kwart over 6 besteld en half 9 was het binnen

Reactie van Sushi 8

Beste Tygo, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Martijn op het Broek
10 maart 2025

Enige puntje van kritiek vind ik de extra kosten van 25 cent voor iDeal. En dan gaat het me niet om die 25 cent, maar ik heb geen andere keuze dan iDeal, verwerk die 25 cent dan ergens in de kostprijs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tineke
9 maart 2025

Heerlijke sushi, op en top genieten!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor dit mooie compliment Tineke! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Annette H
6 maart 2025

Love the chicken bowl

Reactie van Sushi 8

Thank you for this nice compliment Annette! Nice to hear that everything was to your liking. Hopefully see you again soon at Sushi-Eight!

Daan Kersjes
6 maart 2025

Gisteren en de keer daarvoor hebben we ruim 2 uur moeten wachten op onze bestelling. De sushi is zoals altijd super alleen de bezorging kan beter.

Reactie van Sushi 8

Beste Daan, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Marion
5 maart 2025

Hoewel de sudhi erg lrkker was, werd deze ruim een uur later bezorgd dan aangegeven. In de bevestigingsmail staat een telnr voor vragen etc. , maar dat is onbereikbaar.

Reactie van Sushi 8

Beste Marion, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Anoniem
5 maart 2025

Ruim een half uur te laat

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met de bezorgtijd. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Lisa
5 maart 2025

Was wel lekker maar eigenlijk niet normaal hoe lang we moesten wachten bijna 1,5 uur lang … hopelijk is het de volgende x anders!

Reactie van Sushi 8

Beste Lisa, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Nick
4 maart 2025

Eten wederom ruim een uur later dan aangegeven bezorgd. Ook nu weer, waren de zaken die warm moeten zijn (loempia, garnalen, boontjes) koud…

Reactie van Sushi 8

Beste Nick, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Martijn
4 maart 2025

Super lekkere verse sushi. Wel vond ik het erg jammer dat het niet beter georganiseerd is op drukke tijden. Heb bijna een uur gewacht op een afhaal bestelling. Het was erg druk en ze waren onbemand op dit tijdstip. Slechte communicatie naar de wachtende mensen in de winkel. Hier mag wel aan gewerkt worden. Al begrijp ik dat zo’n moment voor de medewerkers ook niet prettig is, maar het wachten word iets plezieriger als je weet hoelang je er ongeveer op moet wachten.

Reactie van Sushi 8

Beste Martijn, Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

CB
4 maart 2025

De wachttijd was enorm.. smaak was goed, maar aan de opmaak kon je zien dat er een enorme tijdsdruk was. Jammer!

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Maas
4 maart 2025

Om 17 uur besteld met afhaaltijd 18 uur. Uiteindelijk was de bestelling om 19.30 klaar..... met excuses, en een tegoedbon, dus toch erg aardig. De sushi was erg dik gerold, te veel rijst.

Reactie van Sushi 8

Beste Maas, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

P. Schutte
3 maart 2025

De sidedishes waren prima zoals gewend, alleen is de sushi die wij hadden niet goed. Hele plakkerige rijst, de vulling die bijna smakeloos was. Alsof het sushi was van een dag oud. In ieder geval niet vers. Jammerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight