Beoordelingen van Sushi 8 Gemert

Recente recensies

4.0
Pleun
15 april 2024

Om 18:00u bestelling geplaatst, mailtje gekregen dat de verwachtte bezorgtijd 19:00u zal zijn. Iets na 19:00 werd ik gebeld dat ze ietsjes vertraging hadden. Uiteindelijk mijn bestelling pas om 20:15u gekregen, erg jammer dit… Sushi smaakte overigens prima, maar de bezorging en communicatie hierbij vind ik treurig. Krijgt niet eens een excuses aan de telefoon of aan de deur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Hoi Pleun, wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor! Zou u een mail met deze review naar info@sushi-eight.nl willen sturen zodat wij het van daaruit op kunnen pakken en u een passende oplossing kunnen bieden? Mvg Team Sushi-Eight

Lina Janssen
13 april 2024

Tussen berucht dat bezorger onderweg en bezorging was ruime 30 minuten. Afstand tussen ons en jullie 1,5 km.

Stefanie Van Berlo
13 april 2024

Altijd heerlijk verse sushi en optijd bezorgd!

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest Stefanie! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Quinty
12 april 2024

De bestelling is altijd te laat en word steeds slechter is erg jammer zo

Chantal
12 april 2024

Sushi was niet lekker, droge vis, zalm bruinig. Tonijn zaten rare witte gummi stukjes tussen

Anke
6 april 2024
Jowita Kuternowska
6 april 2024

Heerlijk zoals altijd!

Rob
5 april 2024

Gewoon goed, kei goed! Elke keer weer genieten.

Reactie van Sushi 8

Hoi Rob, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight

Kim
5 april 2024

Sushi was erg lekker. Sashimi zalm ook! Helaas was de tonijn sashimi wat minder. Hebben wij nog nooit gehad! Volgende keer beter.

Sten
31 maart 2024
Marlies
26 maart 2024

Jammer dat het zo vaak voorkomt dat het veel langer duurt dan dat je van tevoren aan kunt geven. Als er bv personeel tekort is dat vervelend maar zal het systeem op aangepast moeten worden. Erg vervelend dat je bijna uur later je eten krijgt. Ookal word je gebeld

Anoniem
25 maart 2024
Ine Eeuwes
23 maart 2024

Ik had om half 4 al de bestelling geplaatst om ervoor te zorgen dat ik het om half 6 zou hebben. Om kwart voor 6 nog niets, toen gebeld en er werd mij vriendelijk verteld dat wij de volgende zouden zijn. Ik kreeg om 10 voor 6 een mailtje dat de bestelling onderweg is uiteindelijk waren ze om 10 over 6 pas bij ons. 3 kwartier te laat met het gevolg dat de bijgerechten koud waren. Niet zo best dus deze keer.

Erwin
23 maart 2024

3 kwartier te laat, bestelling incompleet. De sashimi ontbrak, proberen telefonisch contact op te nemen maar dan is er niemand thuis

Reactie van Sushi 8

Hoi Erwin, vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Onze excuses voor de vertraging en het missen van een gerecht bij uw bestelling. Zou u een mail met deze review naar info@sushi-eight.nl kunnen sturen zodat wij het vanuit daar op kunnen pakken? Mvg Sushi-Eight

Angela
23 maart 2024

Weer overheerlijk en sneller bezorgd dan aangegeven, top👍🏻zeker weer voor herhaling vatbaar.

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen dat alles naar wens is geweest Angela! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Jaap
23 maart 2024

Bestelling 1,5 uur te laat, eten was koud en bestelling niet compleet.

Reactie van Sushi 8

Hoi Jaap, vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Onze excuses voor de vertraging van uw bestelling. Zou u een mail met deze review naar info@sushi-eight.nl kunnen sturen zodat wij het vanuit daar op kunnen pakken? Mvg Sushi-Eight

Helmy
21 maart 2024

Het is altijd lekker, alleen mag er iets meer sojasaus bij de bestelling zitten.

Demmy
20 maart 2024

Was erg te vrede alles was lekker en vers. En precies op tijd klaar.

Peter de Sera
18 maart 2024

Laat bezorgd en eten was koud

Ellen
17 maart 2024

Kregen om 18.03 uur melding dat de bestelling onderweg was, uiteindelijk om 18.30 uur werd het eten bezorgd. Helaas waren de kip, garnalen en loempia's al koud. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
17 maart 2024

2 uur later en 3x bellen bestelling geannuleerd. Helft van de bestelling kregen we als compensatie terug, als ook (nog) het gehele bedrag.

Peter Kanters
17 maart 2024

Bestelling was veel te laat, ruim anderhalf uur later dan op gegeven

Reactie van Sushi 8

Hoi Peter wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Onze excuses voor de vertraging! Zou u een mail naar info@sushi-eight.nl met deze review willen sturen zodat wij het vanuit daar op kunnen pakken en u een passende oplossing kunnen bieden? Mvg Team Sushi-Eight

Danielle
17 maart 2024

De sushi is altijd erg lekker. Alleen de sushi wordt nu al 3 bezorgingen achter elkaar 1.5 uur na bezorgtijd geleverd. Dit kan echt gewoon niet.!!

Rogirr
16 maart 2024

Ruim op tijd besteld voor levering om 18:00 uur. Wordt een paar minuten voor 18:00 uur gebeld dat er vertraging is en dat ze een half uur later zijn. Pas tegen 19:00 komt via de e-mail de bevestiging dat de bestelling onderweg is. Uiteindelijk is het bijna half 8 (!!) als de bestelling er eindelijk is. De loempia’s en kipkluifjes die we als bijgerechten hadden besteld zijn inmiddels koud. De sushi was wel goed en lekker, maar de bezorging en communicatie is treurig

Reactie van Sushi 8

Hoi Rogir, wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Onze excuses voor de vertraging! Zou u een mail naar info@sushi-eight.nl met deze review willen sturen zodat wij het vanuit daar op kunnen pakken en u een passende oplossing kunnen bieden? Mvg Team Sushi-Eight

GVos
16 maart 2024

Jammer dat het deze keer qua planning helemaal verkeerd liep. We hebben 75 minuten moeten wachten na de verwachte bezorgtijd. Zijn we niet gewend.

Geelen
16 maart 2024

De zalm was bedorven. 2 personen zijn ziek geworden.

Marieke Jansen
15 maart 2024

Was weer erg lekker!!

Maaike
14 maart 2024

Het eten smaakt goed. Maar waarom bezorgen jullie NOOIT op de afgesproken tijd? Echt heel irritant!!

Isrie Vereijken
14 maart 2024
Kim
12 maart 2024

Razend snel, toen!

Martin Reuver
11 maart 2024

Hebben toch weer een half uur moeten wachten voordat e.e.a. klaar was. Shusi was op tijd klaar maar de frituur happen hebben we erg lang op moeten wachten. Volgens mij deze gelijk in het vet op het moment dat wij ons melden.

John
11 maart 2024

Meer dan twee uur wachten op je bestelling is echt te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emmy Arts
10 maart 2024
Elvere Rijkers
9 maart 2024

Uiteindelijk een uur te laat bezorgd, echter super lekker geweest en aardige bezorger!

Ilona Wismans
8 maart 2024

Om half vier sushi besteld voor 18:15 uur. Kwam de bestelling pas om 19 uur. Als je vervolgens belt word je ook niet echt fijn behandeld. Daarbij wisten ze ruim op tijd hoe laat de bestelling klaar moest zijn. Dit is helaas ook niet de eerste keer.

Joke
4 maart 2024
henny
2 maart 2024

Eten heerlijk

Thijs lieman
2 maart 2024

Snel bezorgd ! Eten was echt heerlijk!

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen Thijs! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Malou
1 maart 2024

Al vaker besteld bij Sushi 8 en eigenlijk altijd heel tevreden geweest. Helaas was dat vandaag anders. De tonijn- en zalm salade in de rolls was droog en de rauwe tonijn in de roll was van een verkeerd stuk vis waardoor er harde stukken in zaten. Deze keer viel het helaas tegen, maar volgende keer weer beter.

24 februari 2024
Linda
24 februari 2024

Op tijd klaar en het was erg lekker.

Reactie van Sushi 8

Hoi Linda, goed om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Kim
17 februari 2024

Top

Marianne
16 februari 2024

Super gegeten vanavond. We hadden een bepaalde box alleen 2 soorten nigiri lusten wij niet. Had gevraagd of die gewisseld konden worden naar een andere nigiri. Dit kon gelukkig, zaten zelfs geen extra kosten aangebonden omdat we graag de andere nigiri wilde hebben. Ik zeg super service van sushi eight!

Monique van de Rijdt
16 februari 2024

Super lekker en heel mooi gemaakt, we hebben genoten van de celebration box. Wel erg jammer dat de bestelling niet goed doorgekomen was, waardoor we 45 minuten hebben moeten wachten, maar dat hebben ze goed opgelost met wat extra lekkers.

Patty Rovers
14 februari 2024

Jammer dat we gaan verhuizen. Moet ik kijken of er een sushi 8 daar in de buurt is. Want het is altijd een feestje om sushi af te halen. Heerlijk.

Reactie van Sushi 8

Hoi Patty, wat een mooi compliment! Bedankt daarvoor. Wij hebben vele filialen door het land heen dus hopelijk zitten wij ook bij je nieuwe woning in de buurt zodat je kan blijven genieten van onze sushi! Succes met de verhuizing .Mvg Team Sushi-Eight

Merkx
13 februari 2024

Er zat 2,5 uur tussen bestellen en bezorgen terwijl er een uur was aangegeven! Kwaliteit van de sushi was ook matig. Dat het druk is kan, maar dat het zolang moet duren zonder opmerking vooraf kan echt niet!

Sanne
4 februari 2024

Verse sushi. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snel klaar!

Reactie van Sushi 8

Hoi Sanne, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Patty
4 februari 2024

Altijd weer heerlijk en vers.

Wit
3 februari 2024

Bestelling niet compleet (er zat een krab bij ipv zalm). Sushi geplet en toppings uitgesmeerd over de rest. Leek wel alsof er mee gegooid was.

Luc Hendriks
2 februari 2024

Bestelling kwam 45 min te laat. Wel netjes om iets extra's toe te voegen bij de bestelling als excuses.

Angela
2 februari 2024

We hebben ervan genoten, heel erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar.

Emmelie van Dongen
28 januari 2024

Heerlijke sushi. Sommige makis vond ik door de sauzen die erover heen worden gedaan wel te vet.

Mars
26 januari 2024

Bezorging 40 minuten te laat, karaage was al koud en de zalmlovers box door elkaar geschud. Er is altijd iets. Ik betaal toch ook niet een gedeelte wel en een gedeelte niet?

stefanie
26 januari 2024

de kwaliteit is super goed! ze zijn heel vriendelijk . en ik raad hun zeker aan.

Reactie van Sushi 8

Hoi Stefanie, bedankt voor deze positieve review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en tot snel weer bij Sushi-Eight

Paul
22 januari 2024

De sushi was zoals altijd geweldig, deze kwamen helaas 45 minuten later dan afgesproken. Wel netjes excuses aangeboden en een tegoed bon ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
22 januari 2024
Pip
22 januari 2024

Bestelling was veel te laat, pokebowl was niet voldoende gevuld. Vooral veel rijst met weinig ingrediënten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dominique
21 januari 2024

Bestelling kwam bijna een uur te laat Geen compensatie gekregen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alex
20 januari 2024

Besteld om 18.45 af te halen. Snacks waren als eerste klaar. Sushi om 19.15. Toen ik zei dat snacks ja niet meer warm waren pakte jongen van de bezorgdienst snacks uit en voelde met hand en zei voel maar zelf. Snacks zijn nog niet koud. Op mijn vraag om dit op te lossen en nieuwe snacks te frituren werd ik uitgelachen. Vriendelijkheid, organisatie maar vooral hygiëne is hier heel ver te zoeken. Tijdens het wachten had ik genoeg tijd om te zien hoe het er aan toe gaat… Bezorg jongens komen terug en gaan zonder handen te wassen in de keuken en helpen mee en komen aan voedsel en snacken in de keuken. Alles prima in de kantine maar in de keuken voor de klant graag met wat meer zorg en hygiëne. Heb mijn bestelling laten staan en kom hier dus nooit meer. Stelletje onbeschofte viespeuken. Zeer teleurgesteld!!!!!

Letty
13 januari 2024

Heerlijk van genoten zeker een aanrader!

Erwin
8 januari 2024

Bestelling zou om 19.00 klaar staan maar toen moest het nog gemaakt worden. Na dik half uur wachten was het pas klaar. Snap dat het druk kan zijn maar handig als de klant van tevoren weet dat het later wordt

Maaike
7 januari 2024

Besteld met afgedproken afhaaltijd via de website maar alsnog een uur moeten wachten ter plaatse.

J. Jebbink
7 januari 2024

Aangezien het schijnbaar erg druk was is de bestelling doorgezet naar een ander filiaal in een dorp verderop. Met als gevolg 1.5 uur te laat bezorgt en alles was koud. Dit is de zoveelste keer dat er van alles fout gaat en het was dan ook wel de laatste keer dat ik iets bestel bij sushi 8 in Gemert.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rianne van Schijndel
5 januari 2024

Om 17.10 uur besteld en aangegeven dat ik de bestelling om 18.00.uur bezorgd wilde hebben. Om 18.30 gebeld en men was nog met de bestelling bezig (poke bowl) . Bijna 19.00 uur werd mijn bestelling bezorgd. De jongeman die het op zijn eigen fiets bezorgde kon hier niets aan doen maar dit is toch echt niet te doen. Bijna 2 uur later kwam de poke bowl !!

Kim
5 januari 2024

Jammer dat er 45 minuten langer over word gedaan dan is vermeld.. zelfs nog gebeld en het was bijna klaar werd gezegd na 25 minuten 20 minuten later er toch maar zelf heen gelopen om het op te halen

Maaike
4 januari 2024

25 minuten onderweg?!! Echt belachelijk!! Bestel je eten dat er om 17.15u zou moeten zijn en dan komt het 25 minuten later, terwijl je om 17.15u mail krijgt dat het eten onderweg is. Alles koud. Echt ongelofelijk!!

Kim
1 januari 2024
Nicolle Vogels
1 januari 2024

Normaal gesproken altijd lekker. Alleen leek het of deze sushi al uren in de koelkast had gestaan 😔

Patricia
28 december 2023
Rooijakkers
27 december 2023

Het was weer heel lekker we hebben weer genoten

Donna
26 december 2023

Weer super goed en lekker 😊✨️🌲

Raijmakers
25 december 2023

Het was heerlijk en keurig op tijd bezorgd!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Raijmakers! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

J
25 december 2023

Heerlijke sushi, zelfs een aanpassing in de box was geen probleem. Top service

Frandie Leenders
24 december 2023

De bezorging was wat laat, maar er werd netjes gebeld. Was voor ons geen probleem. De sushi was weer lekker, maar het was wat minder dan we gewend zijn. Rollen zaten erg tegen elkaar geplakt. Rijst was iets te gaar. Kortom, goed, maar iets minder dan we gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
23 december 2023

Kwaliteit is matig. Bezorging is veel te laat

Janneke
23 december 2023

Lekkere verse sushi!

JP
22 december 2023

Schandalig veel te laat, geen communicatie.

Twan
21 december 2023
Olha
21 december 2023
Erik
20 december 2023

45min te laat geleverd. Ruim op tijd besteld. Dat kan veeeeel sneller

Jolanda van de Valk
14 december 2023

De sushi kwam 20 minuten later na een telefoontje. Bij levering bleken de 2 soyasets en stokjes er niet bij te zitten. Deze werden bijna een half uur later geleverd, maar toen was de sushi al op. Erg jammer

J.
12 december 2023

Driekwartier te laat. Beloofde compensatie is niet geleverd. Sushi was niet vers.

Sandra
10 december 2023

- de bezorging was vrij laat, maar dat kan gebeuren als het druk is. - de eerste keer was de grote schaal sushi vergeten. Deze ging de bezorger halen. - Toen ik weer binnen was, kwam ik erachter dat ook de spicy mayonaise en de teryakisaus waren vergeten, dus heb ik gebeld. Deze sauzen gebruik je natuurlijk bij de snacks, die alweer koud of op zouden zijn wanneer er nieuwe bezorgd worden. Dus ik vraag hoe we dit op gaan lossen. De jongen aan de telefoon zei dat de bezorger zo weer vertrok en dat hij er wat extra’s bij zou doen om het goed te maken. - bijna een half uur na de eerste bezorging brengt de bezorger de schaal sushi, sojasaus, wasabi en gember (deze laatste drie hadden we al gekregen), maar nog steeds geen teryakisaus en spicy mayonaise en ook niks extra’s om het goed te maken. Daarnaast waren ondertussen de warme sushi op de schaal alweer afgekoeld. - De bezorger gaf aan dat hij niet weet wat de afspraken zijn die aan de telefoon gemaakt zijn. Snap ik, dus ik heb weer

corne
10 december 2023

de gebakken garnalen waren heerlijk alleen de susi was volgens ons niet vers en heeft waarschijnlijk lang in de koeling gestaan en de 2 saté stokjes waren koud vonden al met al niet waarop we dachten gerekend te hebben op heerlijke susi

Ronald
9 december 2023

Het was weer zoals we gewend zijn. Super lekker.

Monique
6 december 2023

Sorry, deze keer was het een rommelige sushi, grote verschillen in diktes. Kwaliteit was niet zoals ik voorheen gewend was. Hopelijk volgende keer weer als vanouds.

Irene
6 december 2023

Lekker eten, snelle bezorging!

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen Irene! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

David van Sleeuwen
5 december 2023

Hadden de sushi besteld en zou om 17.45 worden afgeleverd maar helaas kregen we de bestelling na telefonisch contact pas om 18.45 thuis bezorgd.

Linda
5 december 2023
Suus
27 november 2023
Dana
26 november 2023

Super lekkere sushi schaal Stipt op tijd bezorgd 😊

Daniëlle
22 november 2023

Ik vond de smaak van de sushi deze keer erg matig. Rijst had een waterig smaakje.

Martin Reuver
20 november 2023

Als je 's-middag om 13.30 uur een bestelling doet, om het om 18.15 uur op te halen en je moet dan nog bijna 45 minuten wachten voordat het klaar is en bij thuis komst blijkt er nog wat te ontbreken, dan wordt je hier wel heel triest van. Plannen zou veel beter moeten kunnen.

Elvere Rijkers
19 november 2023

Super lekker gegeten, fijn dat het bezorgd werd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem
19 november 2023

Ruim een half uur later bezorgd dan aangegeven. Daarbij was het volgende vergeten: chilisaus, sojasaus, wasabi, gember, stokjes..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

theun sterken
18 november 2023
MdH
15 november 2023

Heerlijk!! Vroeg om kleine aanpassing en dat is geen probleem dat doen ze gelijk. Heel fijn. Hartstikke bedankt voor het heerlijke eten.

Reactie van Sushi 8

Hoi MdH, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Paula
12 november 2023

Het was weer heerlijk!

Twan
11 november 2023

helemaal top

Inge Veltrop
11 november 2023

De bestelling was ruim een uur te vroeg