Beoordelingen van Sushi 8 Gemert
Recente recensies
Lisette
Grote bestelling die gelukkig op tijd klaar stond!
Wendy
Heel veel stukken vielen uit elkaar. Was niet lekker eten.
Wendy
De bezorging was sneller dan verwacht! Super fijn! Helaas zat er mega veel saus over alles heen, waardoor helaas veel smaken verloren gingen 😔
Jolanda
Heerlijke sushi en vriendelijke bezorger. Ook mooi op tijd en fijn dat je bericht krijgt als de bestelling onderweg is.
Carla van Soldt
Het was weer super lekker!! En heel erg bedankt voor de extra s ómdat het wat langer duurde eer we het kregen!!!
Jelke
Helaas viel het vandaag tegen. Warme snacks waren koud en misten een soort snack. Gebeld en zou bezorgd worden maar niks gezien. Sushi zelf waren ineens anders gevuld. Jammer. Echt een tegenvaller.
Gijs
De heerlijke sushi zorgt dat ik toch weer opnieuw zal bestellen, maar ik denk dat ik voortaan een uur eerder bestel dan dat ik wil eten. Niet de eerste keer dat de bestelling een UUR te laat is.
MB
Online bestellen, kunnen kiezen voor bezorgen om 1800/1815 uur, per mail te horen krijgen dat dit 1845/1900 uur wordt en uiteindelijk pas iets voor 21 uur je eten krijgen. Belachelijk.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dewi
Heel lekker
Schutte
Besteld om 17:15 voor levering 18:30. Mail gehad dat het om 18:35 klaar was en volledig afgekoeld en door elkaar geschud afgeleverd. Voor een bestelling van €64 piek, vond ik het ZWAAR onder de maar. Wij gaan voortaan naar de vestiging in Beek en Donk….
Jenn
Josee
Helaas 1e keer waren ze ons vergeten en 2 e keer heeft de bestelling 1 uur en 15 min geduurt, snap zeker dat het druk kan zijn maar dan wachttijden aan geven kun je nog beslissen ja of nee
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Heidi
Prima sushi, valt niets van te zeggen. Vriendelijke en nette bezorger en keurig op tijd!
Roy
Els
Over de sushibox zijn we, net als de vorige keren, zeker tevreden. Jammer dat de loempiaatjes en de andere gefrituurde gerechtjes niet goed doorbakken waren. Ze waren ook niet meer warm maar wel nogal vet.
Joop Van Wetten
Hennie
Het was heerlijk en op tijd klaar super
Kanters
Susanne
Altijd lekker!
Jenny
Van veghel
Bezorging is altijd te laat, om 17.22 zegt de app dat je bezorging onderweg is, om 18.15 wordt het een keer bezorgd.... als je het niet haalt in de tijdblokken neem dan minder bestellingen aan in een tijdblok! 'T is elke keer 't zelfde!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Johan
A. Van Waterschoot
M.
Perfecte bezorging en goede producten.
Maartje ten Haaf
De bestelling zou worden geleverd tussen 18.15 en 18.30. Om 18.50 heb ik gebeld omdat het eten er nog niet was. Uiteindelijk is het om 19.30 geleverd. We hadden ook warme gerechten besteld (gyoza) Deze waren koud en hebben we zelf weer moeten opwarmen. De sushi waren lekker. Over het algemeen vind ik de service zo slecht dat ik niet snel weer iets zal bestellen bij sushi 8. Je betaalt veel geld en krijgt er te weinig voor terug.
Willem
bezorging 1,5 uur te laat
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Thijs Van de Wassenberg
45 min later dan gezegd
Myrna van den Heuvel
De sushi was weer heerlijk. Helaas kwam de sushi bijna een uur te laat. De bezorger had ook nog problemen met zijn fiets. De sushi was helemaal verschoven in de bak. Dat was jammer. Wij hebben de bezorger wel even geholpen met zijn fiets zodat hij weer veilig verder kon fietsen.
Maaike
Het eten is echt goed, maar de bezorging echt zoooo slecht!! Ongelofelijk dat het nooit op de gevraagde tijd gebracht wordt!!!!
Tielemans
We hebben minimaal 1,5 uur gewacht op ons eten.. Toen het eten er was waren de warme gerechten allemaal koud. Heel erg jammer voor de kosten die je ervoor betaald..
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
-
Snelste tijd was een 1 uur later. Vervolgens kwam de bezorging 40 min later dan verwachte tijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anke Mezenberg
Het warm eten was koud.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
v.Hal
Bezorger was ruim te vroeg en ik heb aangegeven geen stokjes nodig. Deze zaten er toch bij. Jammer in het kader van verspilling, toch ? Sushi was heerlijk
Anja Rooijackers-Poels
Mijn dochter is allergisch voor vis. Alle vis sushi was keurig gescheiden van de overige sushi. Hartelijk dank daarvoor. Verder was het eten weer heerlijk, zoals altijd bij sushi-eight
Sharanda
De bestelling zou tussen 17.40 uur en 17.55 uur bezorgd worden. We hebben gebeld omdat het er nog steeds niet was en zouden ze meteen aan de bestelling beginnen werd er gezegd. Een half uur later nog niks bezorgd. Uiteindelijk na de 2 keer gebeld te hebben kwamen ze de bestelling eindelijk om half 8 pas bezorgen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Inge
Het eten was lekker, maar voor de zoveelste keer lang moeten wachten. Andere keren bij bezorging meer dan een uur moeten wachten, gisteren bij het afhalen een uur moeten wachten.
Renee
In de middag alvast besteld voor een verjaardag, met als bezorgtijd tussen 18:15 en 18:30. Uiteindelijk werd het pas om 19:30 bezorgd. Alle snacks waren koud, maar de sushi was gelukkig wel lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rebecca
Eten is heel lekker. Bezorging liet 2 uur op zich wachten en veel loze beloften over de bezorgtijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Biemans
De bestelling werd vanavond op tijd bezorgd, maar bleek niet compleet te zijn. Nu, 3 uur later én na vanuit mij 2 keer telefonisch contact waar ik 2 keer de belofte keer dat het snel nagebracht zou worden, nog altijd niemand aan de deur gehad die de gemiste producten kwam nabezorgen. Hopelijk vanavond nog vanuit jullie contact met een aanbod om dit goed te maken.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Manders
Om 17 uur besteld met verzoek om zsm levering. Verwachtte bezorgtijd zou tussen 18.05 en 18.20 uur zijn. Rond 18.45 gebeld en naar stavaza gevraagd. Waren ermee bezig en zou snel komen. Werd uiteindelijk 19.20 uur bezorgd. Heel jammer. Eten verder prima.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
I.mansvelders
Het was wederom super lekker vers Heerlijk gegeten snap dat ze het druk hebben zo lekker ,bezorger was wel wat erg laat dat zou beter kunnen maar super vriendelijke bezorger ! Tot volgende keer
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Carlo Crommentuijn
Bezorging voor derde keer op rij te laat en als ik niet gebeld had helemaal te laat
Brouwers
Voor gekozen om bestelling op te halen, ze hadden het heel druk dus besloten om nog een boodschap te gaan doen en later terug te komen. Toen ik 20 minuten later terug kwam, was het nog niet klaar. Dus heb er op gewacht. Toen zag ik dat een dame die de sushi maakte iets wat in de sushi moest op de grond liet vallen, ze zag dat ik dat zag en legde de komkommer langs haar makende sushi. Toen ze dacht dat ik niet keek, stopte ze die komkommer gewoon weer in de sushi. Ik blijf mezelf constant verbazen daar. Ook heb ik een email ontvangen met een gratis sushi rol met als doel dat ik mijn vorige referentie verwijder. Enkel mag je deze pas inleveren bij een besteding van €40,- daar kom ik dus als alleenstaande nooit aan dus is kansloos.
Anita Janssen
Sushi waa gewoon goed zoals gewoonlijk, helaas waren de warme gerechten waren echt niet warm deze ronde. Ook was de bezorger iets later dan verwacht.
Annette H
Love the chicken bowl. Super fresh
jantje
2.5 uur gewacht op het eten. de sojabonen waren koud en de kip teriyaki spiesjes ook
Agaath van Waterschoot
Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit! Vriendelijke bezorger.
Poenie
Gevarieerd, heerlijk vers, goede kwaliteit
Annette H
Taste is always good. Not as much chicken as usual yesterday.
Sien
Sandra
Jammer dat het 2 uur duurt voor het eten komt
Aafke van Geffen
Helaas hebben wij 3 uur moeten wachten op onze bestelling.
Reactie van Sushi 8
Beste Aafke, Wij vinden het jammer dat uw bestelling zo laat pas is bezorgd bij u en wij bieden onze oprechte excuses ervoor aan. We willen dit graag verder netjes afhandelen, zou u uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl ? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Sivano
Snelle levering en het eten was heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Esther
Veel te laat bezorgd. ( wel vriendelijke bezorger) sommige dingen waren niet echt vers en weinig soyasaus en wasabi
Reactie van Sushi 8
Beste Esther, Wat jammer om te horen dat uw bestelling veel te laat is geleverd bij u, wij bieden onze excuses ervoor aan. We willen dit graag verder netjes afhandelen, zou u uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl ? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
L filon
Bezorgtijd zou om 17.45 zijn. Maar na 2x bellen pas om 19.30u bezorgd. Normaal niet deze ervaring. Jammer dat dit zo is gelopen. Hopelijk wordt dit nog op een of alerte manier tegemoed gekomen.
Reactie van Sushi 8
Beste L filon, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling niet is gegaan zoals u normaal van ons bent gewend en wij bieden onze excuses ervoor aan. We willen dit graag verder netjes afhandelen, zou u uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl ? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Inge
De sushi was heel goed zoals we gewend zijn, maar de bijproducten waren erg slecht. De loempia's waren koud en de kipspiesjes waren niet zoals anders met een sausje en gebakken uitjes maar leek wel uit de frituur zonder iets erbij.
Bianca
Normaal prima nu veel teveel saus erop en er zou tomaat op moeten zitten en dat was niet zo.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Juan Vlemmix
18:30 besteld voor 19:15/19:30 met een opmerking dat ik in de avond moest vertrekken en daarbij dus het verzoek om enigszins tijdig te bezorgen. Om 20:00 nog niets gehoord; gebeld maar geen gehoor. Om 20:16 nogmaals gebeld, hierbij een onprofessionele werknemer (de telefoon opnemen met ‘sushi tent gemert,’ ongeïnteresseerd klinken en geen gehoor geven aan klachten) gesproken welke mij vertelde dat de sushi op dat moment gemaakt zou worden. Uiteindelijk dan om 20:40 mijn eten ontvangen. Eenmaal ontvangen was de sushi niet juist dichtgedraaid waardoor overal en nergens kaas en zalm zat. Stukjes waren niet op te pikken zonder ze uit elkaar vielen. De loempia’s waren koud, deze heb ik zelf moeten opwarmen. Drukte kan altijd, maar geen enkele vorm van communicatie en ook geen excuses voor het lange wachten vind ik simpelweg teleurstellend en geen manier waarop je je klanten behandeld. Als je de drukte niet aan kan, moet je de orders ook niet aannemen. Eén telefoontje was toe
Reactie van Sushi 8
Beste Juan, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling niet is gegaan zoals verwacht en wij geven u ook gelijk en begrijpen uw frustratie, wij bieden excuses aan voor het ongemak. Wij willen dit graag netjes afhandelen, kunt u een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met uw bestelgegevens zodat wij dit verder kunnen oppakken? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight
Niels van Alphen
Eten werd ruum 1 uur later als aangegeven bezorgt. Was fijn geweest als hierover contact was opgenomen. Eten was verder goed.
Luuk
Bestelling net wat laat
René Kerkhofs
Wat een enorme teleurstelling! Onze bestelling bij Sushi 8 heeft maar liefst 2 uur op zich laten wachten. Toen het eindelijk werd bezorgd, was het eten koud en smakeloos – absoluut niet wat je mag verwachten voor dit geld. We hebben meerdere keren moeten bellen om te vragen waar onze bestelling bleef. Uiteindelijk kregen we een bijzonder onprofessioneel antwoord van een jongeman die nauwelijks de taal sprak en alles afdeed met: “we hebben het gewoon druk”. Geen excuses, geen oplossing, helemaal niets. Kortom: zwaar ontevreden, niet professioneel en zeker zijn geld niet waard. Dit is meteen ook de laatste keer na al die jaren dat wij hier nog bestellen.
Reactie van Sushi 8
Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Het spijt ons zeer om te lezen dat uw bestelling zo laat is bezorgd en dat de kwaliteit van het eten niet naar verwachting was. Ook de manier waarop u telefonisch te woord bent gestaan, is absoluut niet hoe wij met onze klanten willen omgaan. Wij nemen uw feedback serieus en zullen dit direct terugkoppelen aan de betrokken vestiging, zodat dit zorgvuldig kan worden opgepakt. Wij vinden het erg jammer dat u na al die jaren als vaste klant nu zo teleurgesteld bent geraakt. Om dit verder netjes te kunnen afhandelen, willen wij u vragen om uw bestelgegevens (bijvoorbeeld bestelnummer of bevestigingsmail) naar ons te mailen via info@sushi-eight.nl. Dan kijken wij graag met u mee om dit op een passende manier op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u dit onder onze aandacht brengt.
Sanne
Bezorging was veelste laat en alle sauzen en gratis dingen zaten er niet bij
Tetiana
De sushi is nooit aangekomen. Ik heb hem zelf bij het restaurant moeten ophalen. De avond was verpest.
Hermens
Zat een haar in sushi dat bedorf het eetplezier
Eva
Sushi was lekker, maar ik heb twee uur moeten wachten op mijn bestelling. Ik ben hier nog over geïnformeerd door Sushi 8, maar om hierachter te komen moest ik bellen, dus dat was niet prettig.
Frank Hamers
Altijd goed!
Mathias
Snelle service en super lekker
Stone Louter
Zoals altijd TOP
Remi van den Heuvel
De rijst was anders dan anders maar de prijs, kwaliteit verhouding was weer prima.
Verstappen
De Sushi was weinig smaakvol. De avocado in de sushi maki was overrijp en snotterig. De enorme blok kaas is echt niet lekker en heeft wat ons betreft ook weinig met sushi te maken. De verhouding kaas en rijst is niet in balans. Het is echt te veel kaas, waarbij we de keuze tot kaas überhaupt niet lekker vinden. Specifiek voor vis gekozen omdat we wisten dat in de carpaccio rol ook zo’n enorme blok kaas zit en dan zitten we nog met kaas opgescheept. Erg jammer en matige schaal deze keer.
Bea
Heerlijk verse sushi
Fred van Kemenade
Mooie volle sushi en altijd lekker.
Andrea
Lekker gegeten. Bestellen hier regelmatig. Echter weten we ondertussen dat we zelf voor sojasaus moeten zorgen. Voor 4 personen sushi en 1 dingetje sojasaus is echt te weinig...
Imke
G van Bussel
Heerlijke sushi! Smiddags bestelt en de bezorging zou tussen 17.45 en 18.00 zijn. Uiteindelijk nadat ik contact had opgenomen, kwam de bestelling om 18.50.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
willy
Jenny
Anderhalf uur te laat, zonder enig excuus of compensatie. Dan ook nog koude loempia’s en geen stokjes, sojasaus, wasabi en gember… Ik kan niet veel meer geven dan 1 ster. Echt een enorme tegenvaller, en dit is niet de eerste keer!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Jenny, Onze excuses dat uw bestelling niet aan de verwachtingen voldeed dat is natuurlijk niet de beleving die wij u willen bieden. Graag willen we dit rechtzetten en u bij uw volgende bestelling laten ervaren dat wij het beter kunnen. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Gemert
Anne Van der Biezen
Heerlijke sushi, vers ! Helaas wel 9 van de 10 keer veel te laat met bezorgen, ondanks het vroege bestellen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Melinda
Zoals altijd voortreffelijk
John
Altijd lekker wat je ook besteld
Emmelie van Dongen
Altijd heerlijke sushi!
Fleur
Handige box waar de sushi prachtig in gepresenteerd zit. Sushi was heerlijk vers en een goede service. Helaas hadden wij alleen een andere implementatie van sushi rol crunch.
Helmy Bakermans
Crunchy waar het hoort, en vers
ML
Eline
Was er snel, binnen ongeveer een half uurtje
Brouwers
Dit keer was het totaal anders. De geflambeerde beef kwam ik niet doorheen, heb ik per direct weg gegooid. Verder goed gegeten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Brouwers , Onze excuses dat de geflambeerde beef niet aan uw verwachtingen voldeed — dat is natuurlijk niet de beleving die wij u willen bieden. Graag willen we dit rechtzetten en u bij uw volgende bestelling laten ervaren dat wij het beter kunnen. Als blijk van onze waardering bieden wij u compensatie aan. U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Gemert
Malou Roestenburg
Ik had mijn bestelling voor half 6 al geplaatst voor tijdvak 18:30-18:45 uur. Mijn bestelling is uiteindelijk om 20:00 uur bezorgd. Ik begrijp dat vanwege drukte het langer kan duren, maar ruim een uur buiten het tijdvak vind ik echt veel te laat. Ik vind dit erg jammer en hoop dat er iets van een vergoeding tegenover kan staan omdat ik eigenlijk altijd bij jullie bestel en het vaak ook wel gewoon goed gaat.
Reactie van Sushi 8
Beste Malou, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u 20% geven bij de volgende bestelling. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Sushi Eight Gemert
Jos van der Linden
Om ca 15:15 uur bestelling geplaatst voor bezorging tussen 18:00 en 18:15 uur. Uiteindelijk pas na 19:00 uur was de bestelling gereed die we uiteindelijk zelf hebben opgehaald. Een keer later kan gebeuren maar is nu de tweede keer achter elkaar dat de bezorging (veel) later is dan opgegeven. Zou fijn zijn als jullie de volgende keer, mocht het bezorgmoment onverhoopt weer later zijn, jullie dit actief aangeven door bijvoorbeeld even te bellen.
Reactie van Sushi 8
Beste Jos, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u 20% geven bij de volgende bestelling.U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Team Sushi Eight Gemert
Danique
Zoals altijd weer niet gecommuniceerd over dat het later bezorgd zou worden en toen we belde een half uur na de eigenlijke bezorgtijd kregen we als reactie "ik denk dat ze er zo aan gaan beginnen".
Reactie van Sushi 8
Beste Danique, Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd van je bestelling. We begrijpen heel goed hoe vervelend het is om zo lang te moeten wachten, zeker wanneer je op tijd hebt besteld en rekent op een vlotte levering. Dit is niet de service die we willen bieden, en we vinden het dan ook erg jammer dat dit is gebeurd. Om de situatie verder te kunnen beoordelen, zullen we deze intern nader onderzoeken. Als blijk van waardering voor je begrip bieden we je graag een compensatie aan voor een volgende bestelling. Binnenkort ontvang je van ons een persoonlijke e-mail met een kortingscode die je kunt verzilveren via onze website. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en het vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Monique van de Rijdt
De wachttijd na de afgesproken tijd is echt lang. We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten voordat het klaar was.
Fgo
Niet helemaal tevreden. Zalm was op? Terwijl eerder besteld en onnodig lang wachten.
Reactie van Sushi 8
Beste Fgo, Bedankt voor je feedback. Onze oprechte excuses voor het ontbreken van de zalm en de lange wachttijd — dat is niet de service die we willen bieden, zeker niet als er tijdig is besteld. We nemen je ervaring serieus en zullen dit intern verder onderzoeken. Als blijk van waardering ontvang je binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode voor je volgende bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Linda
Bestelling weer incompleet. En dat voor €78. Herkenbaar en typisch.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Linda, Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling opnieuw incompleet was — en dat bij een bedrag van €78. We begrijpen dat dit frustrerend is en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Dit is uiteraard niet de service die we willen leveren. We gaan je melding intern onderzoeken en nemen graag contact met je op om dit recht te zetten. Als blijk van waardering voor je geduld ontvang je binnenkort een persoonlijke e-mail met een passende compensatie. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
Hennie van t Hof
Keurig op tijd beleefde dame en het was heel lekker
Raph
Heerlijkk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Maat
Heerlijk gegeten van de sushi. Snel bezorgd.
Ermers
Heerlijk gegeten. Goed geholpen door Levi!
John
Wilde eerst een twee geven maar uiteindelijk kan de bezorgen er niets aan doen dat het altijd zo lang duurt voordat de bestelling komt. De het komt tussen die en die tijd wordt nooit gehaald. Nu was het een kwartier later. De vorige keer bijna een uur. het langste was twee uur en 15 minuten. waar het omgaat is de sushi en deze is lekker.
Slegers
Bestelling onderweg, 20min later pas geleverd waardoor kip spiezen koud waren!
Reactie van Sushi 8
Beste Slegers, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je bestelling later is geleverd dan verwacht, waardoor de kipspiezen koud waren. Dat is uiteraard niet de ervaring die we voor ogen hebben. Als blijk onze waardering willen we u compensatie geven bij de volgende bestelling. U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en het vertrouwen in onze service te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert
van Loon
Kwaliteit is goed. De levertijd is lang maar dat is niet erg als de afgesproken tijd maar nagekomen wordt. Dat laatste is niet het geval en duurt het nog langer dan waar men vanuit gaat. Geef een realistisch levertijd door dat voorkomt ergernis.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Sushi 8
Beste Sandra, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling veel later is gekomen dan verwacht, we willen dit graag verder netjes afhandelen, zou u uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl ? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight