Reviews from Sushi 8 Gemert

Recent reviews

4.0
Lisette
1 December 2025

Grote bestelling die gelukkig op tijd klaar stond!

Wendy
30 November 2025

Heel veel stukken vielen uit elkaar. Was niet lekker eten.

Wendy
29 November 2025

De bezorging was sneller dan verwacht! Super fijn! Helaas zat er mega veel saus over alles heen, waardoor helaas veel smaken verloren gingen 😔

Jolanda
29 November 2025

Heerlijke sushi en vriendelijke bezorger. Ook mooi op tijd en fijn dat je bericht krijgt als de bestelling onderweg is.

Carla van Soldt
29 November 2025

Het was weer super lekker!! En heel erg bedankt voor de extra s ómdat het wat langer duurde eer we het kregen!!!

Jelke
26 November 2025

Helaas viel het vandaag tegen. Warme snacks waren koud en misten een soort snack. Gebeld en zou bezorgd worden maar niks gezien. Sushi zelf waren ineens anders gevuld. Jammer. Echt een tegenvaller.

Gijs
25 November 2025

De heerlijke sushi zorgt dat ik toch weer opnieuw zal bestellen, maar ik denk dat ik voortaan een uur eerder bestel dan dat ik wil eten. Niet de eerste keer dat de bestelling een UUR te laat is.

MB
24 November 2025

Online bestellen, kunnen kiezen voor bezorgen om 1800/1815 uur, per mail te horen krijgen dat dit 1845/1900 uur wordt en uiteindelijk pas iets voor 21 uur je eten krijgen. Belachelijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dewi
22 November 2025

Heel lekker

Schutte
21 November 2025

Besteld om 17:15 voor levering 18:30. Mail gehad dat het om 18:35 klaar was en volledig afgekoeld en door elkaar geschud afgeleverd. Voor een bestelling van €64 piek, vond ik het ZWAAR onder de maar. Wij gaan voortaan naar de vestiging in Beek en Donk….

Jenn
16 November 2025
Josee
9 November 2025

Helaas 1e keer waren ze ons vergeten en 2 e keer heeft de bestelling 1 uur en 15 min geduurt, snap zeker dat het druk kan zijn maar dan wachttijden aan geven kun je nog beslissen ja of nee

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Heidi
8 November 2025

Prima sushi, valt niets van te zeggen. Vriendelijke en nette bezorger en keurig op tijd!

Roy
4 November 2025
Els
2 November 2025

Over de sushibox zijn we, net als de vorige keren, zeker tevreden. Jammer dat de loempiaatjes en de andere gefrituurde gerechtjes niet goed doorbakken waren. Ze waren ook niet meer warm maar wel nogal vet.

Joop Van Wetten
2 November 2025
Hennie
2 November 2025

Het was heerlijk en op tijd klaar super

Kanters
1 November 2025
Susanne
29 October 2025

Altijd lekker!

Jenny
29 October 2025
Van veghel
27 October 2025

Bezorging is altijd te laat, om 17.22 zegt de app dat je bezorging onderweg is, om 18.15 wordt het een keer bezorgd.... als je het niet haalt in de tijdblokken neem dan minder bestellingen aan in een tijdblok! 'T is elke keer 't zelfde!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Johan
26 October 2025
A. Van Waterschoot
26 October 2025
M.
23 October 2025

Perfecte bezorging en goede producten.

Maartje ten Haaf
20 October 2025

De bestelling zou worden geleverd tussen 18.15 en 18.30. Om 18.50 heb ik gebeld omdat het eten er nog niet was. Uiteindelijk is het om 19.30 geleverd. We hadden ook warme gerechten besteld (gyoza) Deze waren koud en hebben we zelf weer moeten opwarmen. De sushi waren lekker. Over het algemeen vind ik de service zo slecht dat ik niet snel weer iets zal bestellen bij sushi 8. Je betaalt veel geld en krijgt er te weinig voor terug.

Willem
19 October 2025

bezorging 1,5 uur te laat

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Thijs Van de Wassenberg
17 October 2025

45 min later dan gezegd

Myrna van den Heuvel
17 October 2025

De sushi was weer heerlijk. Helaas kwam de sushi bijna een uur te laat. De bezorger had ook nog problemen met zijn fiets. De sushi was helemaal verschoven in de bak. Dat was jammer. Wij hebben de bezorger wel even geholpen met zijn fiets zodat hij weer veilig verder kon fietsen.

Maaike
15 October 2025

Het eten is echt goed, maar de bezorging echt zoooo slecht!! Ongelofelijk dat het nooit op de gevraagde tijd gebracht wordt!!!!

Tielemans
13 October 2025

We hebben minimaal 1,5 uur gewacht op ons eten.. Toen het eten er was waren de warme gerechten allemaal koud. Heel erg jammer voor de kosten die je ervoor betaald..

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

-
12 October 2025

Snelste tijd was een 1 uur later. Vervolgens kwam de bezorging 40 min later dan verwachte tijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anke Mezenberg
12 October 2025

Het warm eten was koud.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

v.Hal
11 October 2025

Bezorger was ruim te vroeg en ik heb aangegeven geen stokjes nodig. Deze zaten er toch bij. Jammer in het kader van verspilling, toch ? Sushi was heerlijk

Anja Rooijackers-Poels
8 October 2025

Mijn dochter is allergisch voor vis. Alle vis sushi was keurig gescheiden van de overige sushi. Hartelijk dank daarvoor. Verder was het eten weer heerlijk, zoals altijd bij sushi-eight

Sharanda
6 October 2025

De bestelling zou tussen 17.40 uur en 17.55 uur bezorgd worden. We hebben gebeld omdat het er nog steeds niet was en zouden ze meteen aan de bestelling beginnen werd er gezegd. Een half uur later nog niks bezorgd. Uiteindelijk na de 2 keer gebeld te hebben kwamen ze de bestelling eindelijk om half 8 pas bezorgen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Inge
6 October 2025

Het eten was lekker, maar voor de zoveelste keer lang moeten wachten. Andere keren bij bezorging meer dan een uur moeten wachten, gisteren bij het afhalen een uur moeten wachten.

Renee
6 October 2025

In de middag alvast besteld voor een verjaardag, met als bezorgtijd tussen 18:15 en 18:30. Uiteindelijk werd het pas om 19:30 bezorgd. Alle snacks waren koud, maar de sushi was gelukkig wel lekker.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rebecca
5 October 2025

Eten is heel lekker. Bezorging liet 2 uur op zich wachten en veel loze beloften over de bezorgtijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Biemans
5 October 2025

De bestelling werd vanavond op tijd bezorgd, maar bleek niet compleet te zijn. Nu, 3 uur later én na vanuit mij 2 keer telefonisch contact waar ik 2 keer de belofte keer dat het snel nagebracht zou worden, nog altijd niemand aan de deur gehad die de gemiste producten kwam nabezorgen. Hopelijk vanavond nog vanuit jullie contact met een aanbod om dit goed te maken.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Manders
5 October 2025

Om 17 uur besteld met verzoek om zsm levering. Verwachtte bezorgtijd zou tussen 18.05 en 18.20 uur zijn. Rond 18.45 gebeld en naar stavaza gevraagd. Waren ermee bezig en zou snel komen. Werd uiteindelijk 19.20 uur bezorgd. Heel jammer. Eten verder prima.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

I.mansvelders
5 October 2025

Het was wederom super lekker vers Heerlijk gegeten snap dat ze het druk hebben zo lekker ,bezorger was wel wat erg laat dat zou beter kunnen maar super vriendelijke bezorger ! Tot volgende keer

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Carlo Crommentuijn
5 October 2025

Bezorging voor derde keer op rij te laat en als ik niet gebeld had helemaal te laat

Brouwers
5 October 2025

Voor gekozen om bestelling op te halen, ze hadden het heel druk dus besloten om nog een boodschap te gaan doen en later terug te komen. Toen ik 20 minuten later terug kwam, was het nog niet klaar. Dus heb er op gewacht. Toen zag ik dat een dame die de sushi maakte iets wat in de sushi moest op de grond liet vallen, ze zag dat ik dat zag en legde de komkommer langs haar makende sushi. Toen ze dacht dat ik niet keek, stopte ze die komkommer gewoon weer in de sushi. Ik blijf mezelf constant verbazen daar. Ook heb ik een email ontvangen met een gratis sushi rol met als doel dat ik mijn vorige referentie verwijder. Enkel mag je deze pas inleveren bij een besteding van €40,- daar kom ik dus als alleenstaande nooit aan dus is kansloos.

Anita Janssen
4 October 2025

Sushi waa gewoon goed zoals gewoonlijk, helaas waren de warme gerechten waren echt niet warm deze ronde. Ook was de bezorger iets later dan verwacht.

Annette H
2 October 2025

Love the chicken bowl. Super fresh

jantje
28 September 2025

2.5 uur gewacht op het eten. de sojabonen waren koud en de kip teriyaki spiesjes ook

Agaath van Waterschoot
27 September 2025

Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit! Vriendelijke bezorger.

Poenie
19 September 2025

Gevarieerd, heerlijk vers, goede kwaliteit

Annette H
19 September 2025

Taste is always good. Not as much chicken as usual yesterday.

Sien
18 September 2025
Sandra
14 September 2025

Jammer dat het 2 uur duurt voor het eten komt

Reaction from Sushi 8

Beste Sandra, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling veel later is gekomen dan verwacht, we willen dit graag verder netjes afhandelen, zou u uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl ? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Aafke van Geffen
13 September 2025

Helaas hebben wij 3 uur moeten wachten op onze bestelling.

Reaction from Sushi 8

Beste Aafke, Wij vinden het jammer dat uw bestelling zo laat pas is bezorgd bij u en wij bieden onze oprechte excuses ervoor aan. We willen dit graag verder netjes afhandelen, zou u uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl ? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Sivano
8 September 2025

Snelle levering en het eten was heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Esther
6 September 2025

Veel te laat bezorgd. ( wel vriendelijke bezorger) sommige dingen waren niet echt vers en weinig soyasaus en wasabi

Reaction from Sushi 8

Beste Esther, Wat jammer om te horen dat uw bestelling veel te laat is geleverd bij u, wij bieden onze excuses ervoor aan. We willen dit graag verder netjes afhandelen, zou u uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl ? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

L filon
6 September 2025

Bezorgtijd zou om 17.45 zijn. Maar na 2x bellen pas om 19.30u bezorgd. Normaal niet deze ervaring. Jammer dat dit zo is gelopen. Hopelijk wordt dit nog op een of alerte manier tegemoed gekomen.

Reaction from Sushi 8

Beste L filon, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling niet is gegaan zoals u normaal van ons bent gewend en wij bieden onze excuses ervoor aan. We willen dit graag verder netjes afhandelen, zou u uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl ? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Inge
6 September 2025

De sushi was heel goed zoals we gewend zijn, maar de bijproducten waren erg slecht. De loempia's waren koud en de kipspiesjes waren niet zoals anders met een sausje en gebakken uitjes maar leek wel uit de frituur zonder iets erbij.

Bianca
31 August 2025

Normaal prima nu veel teveel saus erop en er zou tomaat op moeten zitten en dat was niet zo.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Juan Vlemmix
31 August 2025

18:30 besteld voor 19:15/19:30 met een opmerking dat ik in de avond moest vertrekken en daarbij dus het verzoek om enigszins tijdig te bezorgen. Om 20:00 nog niets gehoord; gebeld maar geen gehoor. Om 20:16 nogmaals gebeld, hierbij een onprofessionele werknemer (de telefoon opnemen met ‘sushi tent gemert,’ ongeïnteresseerd klinken en geen gehoor geven aan klachten) gesproken welke mij vertelde dat de sushi op dat moment gemaakt zou worden. Uiteindelijk dan om 20:40 mijn eten ontvangen. Eenmaal ontvangen was de sushi niet juist dichtgedraaid waardoor overal en nergens kaas en zalm zat. Stukjes waren niet op te pikken zonder ze uit elkaar vielen. De loempia’s waren koud, deze heb ik zelf moeten opwarmen. Drukte kan altijd, maar geen enkele vorm van communicatie en ook geen excuses voor het lange wachten vind ik simpelweg teleurstellend en geen manier waarop je je klanten behandeld. Als je de drukte niet aan kan, moet je de orders ook niet aannemen. Eén telefoontje was toe

Reaction from Sushi 8

Beste Juan, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling niet is gegaan zoals verwacht en wij geven u ook gelijk en begrijpen uw frustratie, wij bieden excuses aan voor het ongemak. Wij willen dit graag netjes afhandelen, kunt u een mail sturen naar info@sushi-eight.nl met uw bestelgegevens zodat wij dit verder kunnen oppakken? Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Niels van Alphen
31 August 2025

Eten werd ruum 1 uur later als aangegeven bezorgt. Was fijn geweest als hierover contact was opgenomen. Eten was verder goed.

Luuk
30 August 2025

Bestelling net wat laat

René Kerkhofs
30 August 2025

Wat een enorme teleurstelling! Onze bestelling bij Sushi 8 heeft maar liefst 2 uur op zich laten wachten. Toen het eindelijk werd bezorgd, was het eten koud en smakeloos – absoluut niet wat je mag verwachten voor dit geld. We hebben meerdere keren moeten bellen om te vragen waar onze bestelling bleef. Uiteindelijk kregen we een bijzonder onprofessioneel antwoord van een jongeman die nauwelijks de taal sprak en alles afdeed met: “we hebben het gewoon druk”. Geen excuses, geen oplossing, helemaal niets. Kortom: zwaar ontevreden, niet professioneel en zeker zijn geld niet waard. Dit is meteen ook de laatste keer na al die jaren dat wij hier nog bestellen.

Reaction from Sushi 8

Bedankt voor uw bericht en het delen van uw ervaring. Het spijt ons zeer om te lezen dat uw bestelling zo laat is bezorgd en dat de kwaliteit van het eten niet naar verwachting was. Ook de manier waarop u telefonisch te woord bent gestaan, is absoluut niet hoe wij met onze klanten willen omgaan. Wij nemen uw feedback serieus en zullen dit direct terugkoppelen aan de betrokken vestiging, zodat dit zorgvuldig kan worden opgepakt. Wij vinden het erg jammer dat u na al die jaren als vaste klant nu zo teleurgesteld bent geraakt. Om dit verder netjes te kunnen afhandelen, willen wij u vragen om uw bestelgegevens (bijvoorbeeld bestelnummer of bevestigingsmail) naar ons te mailen via info@sushi-eight.nl. Dan kijken wij graag met u mee om dit op een passende manier op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt dat u dit onder onze aandacht brengt.

Sanne
30 August 2025

Bezorging was veelste laat en alle sauzen en gratis dingen zaten er niet bij

Tetiana
30 August 2025

De sushi is nooit aangekomen. Ik heb hem zelf bij het restaurant moeten ophalen. De avond was verpest.

Hermens
29 August 2025

Zat een haar in sushi dat bedorf het eetplezier

Eva
23 August 2025

Sushi was lekker, maar ik heb twee uur moeten wachten op mijn bestelling. Ik ben hier nog over geïnformeerd door Sushi 8, maar om hierachter te komen moest ik bellen, dus dat was niet prettig.

23 August 2025
Frank Hamers
23 August 2025

Altijd goed!

Mathias
21 August 2025

Snelle service en super lekker

Stone Louter
19 August 2025

Zoals altijd TOP

Remi van den Heuvel
17 August 2025

De rijst was anders dan anders maar de prijs, kwaliteit verhouding was weer prima.

Verstappen
10 August 2025

De Sushi was weinig smaakvol. De avocado in de sushi maki was overrijp en snotterig. De enorme blok kaas is echt niet lekker en heeft wat ons betreft ook weinig met sushi te maken. De verhouding kaas en rijst is niet in balans. Het is echt te veel kaas, waarbij we de keuze tot kaas überhaupt niet lekker vinden. Specifiek voor vis gekozen omdat we wisten dat in de carpaccio rol ook zo’n enorme blok kaas zit en dan zitten we nog met kaas opgescheept. Erg jammer en matige schaal deze keer.

Bea
9 August 2025

Heerlijk verse sushi

Fred van Kemenade
9 August 2025

Mooie volle sushi en altijd lekker.

Andrea
8 August 2025

Lekker gegeten. Bestellen hier regelmatig. Echter weten we ondertussen dat we zelf voor sojasaus moeten zorgen. Voor 4 personen sushi en 1 dingetje sojasaus is echt te weinig...

Imke
30 July 2025
G van Bussel
28 July 2025

Heerlijke sushi! Smiddags bestelt en de bezorging zou tussen 17.45 en 18.00 zijn. Uiteindelijk nadat ik contact had opgenomen, kwam de bestelling om 18.50.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

willy
28 July 2025
Jenny
27 July 2025

Anderhalf uur te laat, zonder enig excuus of compensatie. Dan ook nog koude loempia’s en geen stokjes, sojasaus, wasabi en gember… Ik kan niet veel meer geven dan 1 ster. Echt een enorme tegenvaller, en dit is niet de eerste keer!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Sushi 8

Beste Jenny, Onze excuses dat uw bestelling niet aan de verwachtingen voldeed dat is natuurlijk niet de beleving die wij u willen bieden. Graag willen we dit rechtzetten en u bij uw volgende bestelling laten ervaren dat wij het beter kunnen. Als blijk van onze waardering ontvangt u binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode, te gebruiken via onze website. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Gemert

Anne Van der Biezen
27 July 2025

Heerlijke sushi, vers ! Helaas wel 9 van de 10 keer veel te laat met bezorgen, ondanks het vroege bestellen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Melinda
24 July 2025

Zoals altijd voortreffelijk

John
23 July 2025

Altijd lekker wat je ook besteld

Emmelie van Dongen
20 July 2025

Altijd heerlijke sushi!

Fleur
15 July 2025

Handige box waar de sushi prachtig in gepresenteerd zit. Sushi was heerlijk vers en een goede service. Helaas hadden wij alleen een andere implementatie van sushi rol crunch.

Helmy Bakermans
12 July 2025

Crunchy waar het hoort, en vers

ML
12 July 2025
Eline
12 July 2025

Was er snel, binnen ongeveer een half uurtje

Brouwers
6 July 2025

Dit keer was het totaal anders. De geflambeerde beef kwam ik niet doorheen, heb ik per direct weg gegooid. Verder goed gegeten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Sushi 8

Beste Brouwers , Onze excuses dat de geflambeerde beef niet aan uw verwachtingen voldeed — dat is natuurlijk niet de beleving die wij u willen bieden. Graag willen we dit rechtzetten en u bij uw volgende bestelling laten ervaren dat wij het beter kunnen. Als blijk van onze waardering bieden wij u compensatie aan. U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Sushi 8 Gemert

Malou Roestenburg
5 July 2025

Ik had mijn bestelling voor half 6 al geplaatst voor tijdvak 18:30-18:45 uur. Mijn bestelling is uiteindelijk om 20:00 uur bezorgd. Ik begrijp dat vanwege drukte het langer kan duren, maar ruim een uur buiten het tijdvak vind ik echt veel te laat. Ik vind dit erg jammer en hoop dat er iets van een vergoeding tegenover kan staan omdat ik eigenlijk altijd bij jullie bestel en het vaak ook wel gewoon goed gaat.

Reaction from Sushi 8

Beste Malou, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u 20% geven bij de volgende bestelling. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Sushi Eight Gemert

Jos van der Linden
2 July 2025

Om ca 15:15 uur bestelling geplaatst voor bezorging tussen 18:00 en 18:15 uur. Uiteindelijk pas na 19:00 uur was de bestelling gereed die we uiteindelijk zelf hebben opgehaald. Een keer later kan gebeuren maar is nu de tweede keer achter elkaar dat de bezorging (veel) later is dan opgegeven. Zou fijn zijn als jullie de volgende keer, mocht het bezorgmoment onverhoopt weer later zijn, jullie dit actief aangeven door bijvoorbeeld even te bellen.

Reaction from Sushi 8

Beste Jos, Onze excuses ervoor! We begrijpen helemaal hoe frustrerend het is om zo lang te moeten wachten op een bestelling, vooral wanneer je er al zoveel tijd in hebt gestoken. Dit is uiteraard niet de service die we willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen graag de situatie verder onderzoeken. Als blijk onze waardering willen we u 20% geven bij de volgende bestelling.U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn. Team Sushi Eight Gemert

Danique
2 July 2025

Zoals altijd weer niet gecommuniceerd over dat het later bezorgd zou worden en toen we belde een half uur na de eigenlijke bezorgtijd kregen we als reactie "ik denk dat ze er zo aan gaan beginnen".

Reaction from Sushi 8

Beste Danique, Onze oprechte excuses voor de lange wachttijd van je bestelling. We begrijpen heel goed hoe vervelend het is om zo lang te moeten wachten, zeker wanneer je op tijd hebt besteld en rekent op een vlotte levering. Dit is niet de service die we willen bieden, en we vinden het dan ook erg jammer dat dit is gebeurd. Om de situatie verder te kunnen beoordelen, zullen we deze intern nader onderzoeken. Als blijk van waardering voor je begrip bieden we je graag een compensatie aan voor een volgende bestelling. Binnenkort ontvang je van ons een persoonlijke e-mail met een kortingscode die je kunt verzilveren via onze website. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en het vertrouwen in ons te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Monique van de Rijdt
2 July 2025

De wachttijd na de afgesproken tijd is echt lang. We hebben ruim 3 kwartier moeten wachten voordat het klaar was.

Fgo
1 July 2025

Niet helemaal tevreden. Zalm was op? Terwijl eerder besteld en onnodig lang wachten.

Reaction from Sushi 8

Beste Fgo, Bedankt voor je feedback. Onze oprechte excuses voor het ontbreken van de zalm en de lange wachttijd — dat is niet de service die we willen bieden, zeker niet als er tijdig is besteld. We nemen je ervaring serieus en zullen dit intern verder onderzoeken. Als blijk van waardering ontvang je binnenkort een persoonlijke e-mail met een kortingscode voor je volgende bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Linda
30 June 2025

Bestelling weer incompleet. En dat voor €78. Herkenbaar en typisch.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Sushi 8

Beste Linda, Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je bestelling opnieuw incompleet was — en dat bij een bedrag van €78. We begrijpen dat dit frustrerend is en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan. Dit is uiteraard niet de service die we willen leveren. We gaan je melding intern onderzoeken en nemen graag contact met je op om dit recht te zetten. Als blijk van waardering voor je geduld ontvang je binnenkort een persoonlijke e-mail met een passende compensatie. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

Hennie van t Hof
28 June 2025

Keurig op tijd beleefde dame en het was heel lekker

Raph
27 June 2025

Heerlijkk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maat
25 June 2025

Heerlijk gegeten van de sushi. Snel bezorgd.

Ermers
25 June 2025

Heerlijk gegeten. Goed geholpen door Levi!

John
25 June 2025

Wilde eerst een twee geven maar uiteindelijk kan de bezorgen er niets aan doen dat het altijd zo lang duurt voordat de bestelling komt. De het komt tussen die en die tijd wordt nooit gehaald. Nu was het een kwartier later. De vorige keer bijna een uur. het langste was twee uur en 15 minuten. waar het omgaat is de sushi en deze is lekker.

Slegers
24 June 2025

Bestelling onderweg, 20min later pas geleverd waardoor kip spiezen koud waren!

Reaction from Sushi 8

Beste Slegers, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je bestelling later is geleverd dan verwacht, waardoor de kipspiezen koud waren. Dat is uiteraard niet de ervaring die we voor ogen hebben. Als blijk onze waardering willen we u compensatie geven bij de volgende bestelling. U ontvangt binnenkort een persoonlijke e-mail van ons met een code die u kunt verzileren op onze website. Nogmaals, onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en het vertrouwen in onze service te herstellen. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight Gemert

van Loon
23 June 2025

Kwaliteit is goed. De levertijd is lang maar dat is niet erg als de afgesproken tijd maar nagekomen wordt. Dat laatste is niet het geval en duurt het nog langer dan waar men vanuit gaat. Geef een realistisch levertijd door dat voorkomt ergernis.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.